ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران در ایستگاه آخر

0 40

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: به‌زودی با اعزام هیأت کارشناسی مجمع تشخیص مصلحت نظام کار تصویب منطقه سه‌گانه ویژه آزاد تجاری در مازندران نهایی خواهد شد.

عصرکاسپین / مهدی سعادتی طی گفت‌‌وگویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرونده ایجاد منطقه سه‌گانه آزاد تجاری در مازندران طی جلسه مشترک استاندار و رئیس مجمع نمایندگان مازندران با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شد.
وی با اشاره به نظر مساعد مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آزادی فعالیت‌های تجاری در قالب مناطق آزاد افزود: در این جلسه مقرر شد هیأت کارشناسی اعزامی از مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنار هیأت فنی و تخصصی مجمع نمایندگان و استانداری مازندران گزارش فنی و عملیاتی در خصوص ظرفیت‌های مورد نظر برای راه‌اندازی مناطق آزاد تجاری سه لکه‌ای شامل امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر را تهیه و ارائه کند.

سعادتی با اشاره به تجلیل دبیر مجمع نمایندگان از وحدت نظر استاندار و نمایندگان مازندران در پیگیری تصویب مناطق آزاد گفت: در صورت تهیه و تدوین به‌موقع گزارش‌های کارشناسی، پرونده مناطق آزاد تجاری مازندران به‌زودی در مجمع تشخیص مصلحت نظام بسته خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر قابلیت‌های ممتاز این استان در عرصه اقتصادی یادآورشد: با توجه به فراهم بودن توسعه تبادلات تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر از طریق بنادر مازندران، ایجاد منطقه آزاد تجاری در این استان گام بلندی در ارتقا توانمندی‌های اقتصادی کشور قلمداد می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از مزیت‌های اقتصادی مازندران در برنامه هفتم توسعه شتاب خواهد گرفت.

سعادتی با تاکید بر نقش محوری مردم در پیشبرد اهداف و برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خاطر نشان کرد: برنامه‌های توسعه برای پیشرفت مازندران در برنامه هفتم،مردم محور تدوین می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =