شکمی صاف و تخت داشته باشید

0 217

عصرکاسپین/لاغری شکم آرزویی است که هر فرد چاق در ذهن دارد. افراد چاق مخصوصا آن هایی که شکمی بزرگ دارند همواره دغدغه های زیادی را به دوش می کشند. به عنوان مثال یک فرد چاق در بسیاری از موارد ناکام می ماند. حتما می پرسید چه مواردی ؟ در پاسخ باید بگوییم که یک فرد چاق نمی تواند لباس هایی را که دوست دارد بخرد و یا بپوشد، نمی تواند همه چیزهایی را که دوست دارد بخورد، نمی تواند زیاد فعالیت کند، زود خسته می شود، اعتماد به نفس پایین تری در جامعه دارد و مدام با افرادی که چاقی اش را به رخش می کشند سر و کله می زند.

این روزها بسیاری از دوستداران تناسب اندام و مد به دنبال راه هایی برای لاغری شکم و بدست آوردن جذابیت در فرم اندام خود هستند. حالت ایده آل برای بسیاری از افرادی که به زیبایی اندام خود فکر می کنند داشتن اندام بازیگران هالیوودی است. اما بسیاری از افراد راه درستِ رسیدن به شکل ایده آل بدنشان را نمی دانند، به زحمت می افتند، بسیار تلاش می کنند ولی به هدف خود در لاغری شکم نمی رسند.

با رژیم لاغری شکم از شر شکم بزرگ خود خلاص شوید

لاغری شکم و سوزاندن چربی های آن به یک معضل برای افراد خواهان تناسب و زیبایی اندام تبدیل شده است. باید توجه داشته باشید که تغذیه سالم و پرهیز از دریافت چربی ها و مواد غذایی چاق کننده و انجام برخی از حرکات ورزشی به شما کمک می کند دچار چاقی موضعی به خصوص چاقی شکم نشوید. برای رسیدن به لاغری سریع شکم، اصول و توصیه هایی وجود دارند که با رعایت کردن این اصول می توانید خیلی زود و راحت از چربی های شکم خلاص شوید و وزن کم کنید. بنابراین برای شما یک ایده تضمینی داریم که می تواند برایتان مفید باشد و آن سایت من و رژیم است.

من و رژیم سایتی است، شامل کلیه رژیم های لاغری و چاقی با توجه به استانداردهای اروپا و آمریکا. شما به راحتی می توانید با دریافت رژیم لاغری شکم، ظرف مدت زمان کوتاهی شکم خود را به شکمی تخت و صاف تبدیل کرده و به اندام ایده آل خود دست پیدا کنید. فراموش نکنید که چربی اطراف شکم یک فاکتور اساسی در خطر ابتلا به دیابت نوع دو و بیماری های قلبی است. پس اگر به سلامت خود می اندیشید با وجود این که رژیم لاغری شکم کار دشواری به نظر می رسد، دست بکار شوید و با کمک من و رژیم برای کاهش چربی های اضافی شکم خود اقدام کنید.

شکمی صاف و تخت داشته باشید

چه عواملی باعث چاقی شکم هستند؟

استرس: استرس زیاد باعث اختلالات زیادی در بدن می شود که یکی از آن ها چاقی شکم است. استراحت کافی، نوشیدن آب به میزان فراوان و کنترل استرس می توانند تاثیر بسزایی در کاهش وزن داشته باشند. هرچه سن افراد بالاتر می‌رود، سطح هورمون استرس در خون افزایش پیدا می کند و در نتیجه با افزایش این هورمون قند خون افزایش می یابد.

کم خوابی یا نخوابیدن: درصد زیادی از افراد چاق کمبود خواب دارند یا از مشکلات مربوط به خواب رنج می برند. به علاوه اینکه نداشتن هشت ساعت خواب شبانه باعث عملکرد نادرست سوخت و ساز بدن شده و چاقی را به همراه می آورد.

کالری سوزی پایین: همیشه سعی کنید بیشتر از میزان مصرف خود کالری بسوزانید. برای لاغر شدن شما باید میزان کالری مصرفی خود را کاهش دهید و متقابلاً میزان کالری سوزی خود را با انجام ورزش و پیاده روی بسوزانید تا لاغر شوید. با دریافت کالری کمتر و استفاده بیشتر از انرژی، چربی های انباشته شده از بین خواهند رفت.

پرخوری و سریع غذا خوردن: سعی کنید مقدار غذایتان را کاهش دهید. برای اینکه لاغر شوید و از شر چربی های دور شکم رهایی یابید، باید مقدار غذایتان را کم کنید. بر اساس تحقیقات اگر غذا را در ظرف های کوچک بریزید و به حذف روغن و چربی از غذای خود بپردازید؛ می توانید بر چاقی شکم غلبه کنید. از طرفی بهتر است به آهستگی غذا بخورید و به مدت ۲۰ دقیقه بعد از غذا خوردن صبر کنید تا مطمئن شوید سیر شده اید. حتی اگر در رستوران غذا می خورید و حجم غذا زیاد است، نیمی از غذا را به خانه ببرید و به هیچ عنوان پرخوری نکنید.

مصرف نکردن غذاهای دارای فیبر: خوردن غذاهایی که فیبر بیشتری دارند، باعث می شود که برای طولانی مدت احساس سیری کنیم . مواد غذایی دارای فیبر موجب پاکسازی بدن از سموم و پایین آمدن سطح کلسترون خون می شوند.

خوب نجویدن غذا: خوب جویدن غذا باعث بهبود فرآیند هضم شده و جذب مواد مغذی را در بدن میسر می سازد. از طرفی جویدن غذا موجب می شود طعم و مزه غذا را بهتر درک کنید.

نخوردن غذاهای تند: مصرف غذاهای تند باعث افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه چربی سوزی می شوند. بنابراین برای اینکه لاغر شوید، غذاهای تند را در برنامه غذایی خود جای دهید. فلفل قرمز نقش موثری در شکستن چربی های انباشته شده در شکم دارد.

گرسنگی کشیدن: یک رژیم غذایی درست، رژیمی است که در آن فرد گرسنگی نکشد. آن دسته از برنامه های غذایی که در آن ها فرد مدت زمان طولانی چیزی نمی خورد و گرسنه می ماند؛ باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برای بدن می شوند و یکی از این مشکلات، متوقف شدن کاهش وزن و اختلال در سوخت و ساز بدن است.

زمان نادرست غذا خوردن: شب ها غذایتان را زود بخورید. ساعات غذا خوردن در تناسب اندام نقش اساسی دارند. اگر وعده شام را دیر وقت میل کنید، مشکلاتی در گوارش و هضم غذا برایتان به وجود می آید و این موضوع کاهش وزنتان را تحت تاثیر قرار می دهد.

عادات غذایی اشتباه: از مصرف بیش از حد قند، چربی و غذاهای سرخ کردنی و شور اجتناب کنید. به جای خوردن غذاهای سرخ کردنی از غذاهای آب پز شده و یا بخار پز که کالری کمتری دارند استفاده کنید. میوه و سبزیجات به اندازه کافی بخورید. میوه و سبزیجات علاوه بر ویتامین های فراوانی که دارند، فیبر بدن را تامین کرده و کم کالری هستند بنابراین برای کاهش وزن بسیار مفید می باشند .سعی کنید قبل از ناهار یا شام سالاد بخورید تا گرسنگی شما برطرف شده و کمتر غذا بخورید. غذاهای نمکی را کم کنید چرا که نمک باعث می شود آب در بدن حفظ شود و شکمتان دچار نفخ شود.

ننوشیدن آب کافی: نوشیدن آب خیلی برای لاغر شدن مفید است چرا که آب اشتها را کم کرده و سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. ازطرفی بدن را پاکسازی می کند و پروسه لاغری را با دفع چربی های اضافه سرعت می بخشد. در ضمن حتما قبل از غذا آب خنک بخورید تا بدن برای گرم کردن آن کالری بیشتری بسوزاند و همچنین از میزان اشتهایتان کاسته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =