فرمانده انتظامی مازندران: فضای استان برای عرضه‌کنندگان مواد مخدر ناامن می‌شود

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با افیون اعتیاد گفت: فضای مازندران برای عرضه‌کنندگان مواد مخدر ناامن می‌شود.

0 47

سرپرست مازندران/ سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی اظهار داشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در جهان پیش‌قراول مبارزه با مواد مخدر بوده و  قطعا با همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم شاهد کاهش اعتیاد و مصرف مواد مخدر باشیم.

وی افزود: در زمینه پاکسازی اطراف محیط‌های آموزشی و پاکسازی مناطق آلوده نیز گام‌های مهمی برداشته شده است و این اقدام در مازندران تقویت خواهد شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم با تعامل مردم و دولت، آموزش‌های صحیح نکات بهداشتی کشور ما نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر  در جایگاه خوبی قرار گرفت. اکنون نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدر اگر خانواده‌‌ها و همه اقشار جامعه نسبت به این امر توجه داشته باشند می‌توانیم این معضل را کنترل کرده و میزان آن را کاهش دهیم.

وی با هشدار به توزیع‌کنندکان مواد مخدر گفت: این افراد بدانند هرگز از چشمان تیزبین نیروی انتظامی پنهان نخواهند ماند و با آنان با شدت و قدرت برخورد خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد با تبلیغات و جذابیت جوانان را به سمت مواد مخدر صنعتی بکشاند گفت: بذر مواد مخدر گل وارداتی است. همچنین با سودجویانی که در مکان‌های خاص اقدام به کشت مواد مخدر کنند، رصد اطلاعاتی شده و با تمام توان با آنان برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در مرکز تحقیقات کاربردی ناجا از ظرفیت نخبگان، پژوهشگران در سطح دانشگاه‌ها، مساجد و محلات راهکارهای کاهش معضلات مواد مخدر اجرا می‌شود تا در اجرا و عمل ثمرات آن را ببینیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 17 =