بستری بودن ۱۵ کودک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با تأکید بر مراقبت بیشتر از سالمندان و کودکان گفت: افزایش تعداد بستری در سنین جوانان و میانسالان نگران کننده است و اکنون بیش از ۱۵ کودک در بیمارستان کودکان بستری هستند و تعدادی از کودکان هم در منازل در تحت درمان قرار دارند.

0 47

سرپرستی مازندران/ سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل طی گفت‌وگویی با اشاره به شیوع کرونا اظهار کرد: بابلی‌ها بدانند خدمت‌گزاران‌شان در حوزه درمان به مدت پنج ماه به صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستند و چشم انتظار همراهی مردم برای شکست کرونا در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی افزود: برخی از کادر درمان که به علت کرونا بستری هستند  بیش از ۲۰ روز است که فرزند خردسال خود را ندیدند، که اگر ما قدرشناس خدمت صادقانه آنها باشیم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

جلالی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری یک و نیم متری و شستن دست‌ها به مدت ۲۰ ثانیه کار سختی نیست که با عدم رعایت این موارد ضمن اینکه جان عزیزان‌مان را به خطر می‌اندازیم هزینه‌های سنگینی به کادر درمانی تحمیل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی با جدیت ادامه دارد و کادر درمانی با تمام وجود در حال جان‌فشانی است، ولی میزان بستری بیماران در شهرهای مختلف استان همچنان در حال افزایش است.

این مسؤول تصریح کرد: با ممنوعیت برگزاری عروسی‌ها در تالار شاهد برپایی عروسی در باغ‌ها و منازل هستیم که عاجزانه از مردم عزیز تقاضا داریم عروسی‌ها، مهمانی‌ها و دورهمی را لغو کنند تا بتوانیم از افزایش بیماران جلوگیری کنیم.

وی با تأکید بر مراقبت بیشتر از سالمندان و کودکان گفت: افزایش تعداد بستری در سنین جوانان و میانسالان نگران کننده است و اکنون بیش از ۱۵ کودک در بیمارستان کودکان بستری هستند و تعدادی از کودکان هم در منازل در تحت درمان قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =