تلاش برای تقویت روند رو به رشد نساجی / برنامه‌ریزی برای بازی با استقلال بعد از دیدار با نفت

سرمربی نساجی درباره روند روبه رشد این تیم گفت: برای رسیدن به این مسئله به بخش‌های فنی، روحی و روانی تیم توجه شده است و تاکید شد که جایگاه ایده دوم نیمه جدول نیست.

0 34

سرپرستی مازندران/ محمود فکری سرمربی نساجی در کنفرانس خبری پیش از بازی دیدار نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم، تیم نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است.

سرمربی نساجی مازندران درباره تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به اینکه شما قرار است مقابل تیمی فردا بازی کنید که فصل قبل با سرمربی‌گری شما این تیم به لیگ برتر صعود کرده است، نظر شما با این رویه درباره بازی فردا چیست؛ افزود: خیلی خوشحالم که در تیمی هستم که روزی بازیکن این تیم بودم و اکنون هم سرمربی این تیم هستم و در زمانی که در نفت سرمربی بودم جالب بود که طرفداران این تیم دوست داشتند دو تیم نفت و  نساجی صعود کند چون می‌دانستند تیم نساجی هم تیم ریشه‌دار است و طرفداران خوبی دارد و خوشحال بودند که دو تیم صعود کردند.

فکری ادامه داد: الان هم حس خوبی دارم و دیدن تیم مسجد سلیمان در این زمان از نزدیک حس خوبی به من می‌دهد و یادآور روزهای خوش با این تیم است، نتیجه بازی جزو مسائل حاشیه‌ای است؛ و آنچه باقی می‌ماند توجه به اخلاقات و دوستی در ورزش است.

وی پاسخ به این سوال که در فصل جاری نساجی سه هفته خوبی را پشت سر گذاشته است؛سه بازی هفت امتیاز و تیمی که خوب گل می‌زند؛ درباره سبک و سیاق جدید این تیم گفت: برای رسیدن به این مسئله به  بخش‌های فنی، روحی و روانی توجه شده است که در هر دو بخش روی بازیکنان کار شد و در هر دو بازی روی این مسائل برای بازیکنان بحث شد و تاکید شد که جایگاه این تیم رده دوم  نیمه جدول نیست.

سرمربی‌ تیم نساجی مازندران ادامه داد: به بازیکنان گفته شد؛ باید اعتماد به نفس داشته باشند و خودباوری را تقویت کردیم و کادر فنی هم تلاش خوبی را صورت دادند و خوب وقت گذاشتند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و با بازیکنان با نظم سر تمرین حاضر شدند؛ نکات قوت را تقویت و نکات ضعف را برطرف کردیم و سعی شد خوب گل بزنیم و کم گل بخوریم و امیداواریم این روند ادامه داشته باشد و آنچه حق تیم است تا آخر فصل ادامه دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره بازی  هفته آینده مقابل تیم استقلال که ۱۴ سال در آن حضور داشت و رکوردار تعداد بازی در این تیم نیز افزود: احساسی که دارم مثل احساس دیدار تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان است و بعد از این بازی به بازی استقلال فکر می‌کنیم.

به گزارش عصرکاسپین، از سری رقابت‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان روز جمعه ۲۷ تیرماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به دیدار هم خواهند رفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =