جدال حساس سرخپوشان نساجی با ماشین سازان تبریزی برگزار می‌شود

تیم ماشین‌سازی تبریز حریف این هفته نساجی می‌تواند حسابی برای محمود فکری دردسرساز شود و جدال حساس سرخپوشان قائم‌شهری با سبزقباهای تبریزی برگزار می‌شود.

0 72

سرپرستی مازندران/ تیم نساجی مازندران فردا در تبریز میهمان ماشین‌سازان تبریزی خواهد بود و شاگردان فکری نخستیم محک جدی خود را در این دیدار خارج از خانه تجربه خواهند کرد.

هواداران تیم نساجی که بعد از رفتن رضا مهاجری حالا به داشتن یک سرمربی بومی دلخوش هستند تا بتوانند در لیگ برتر بمانند این هفته جدال دشواری را در تبریز تجربه خواهند کرد.

بازیکنان تیم نساجی که خوب می‌دانند محمود فکری در فوتبال با کسی شوخی ندارد این روزها تمرینات بسیار خوبی را انجام دادند و آماده نبرد با ماشین‌سازان شدند اما نمی‌توان از نقاط قوت تیم خوب شهر تبریز گذشت.

یکی از خصوصیات مثبت خط هافبک این فصل ماشین‌سازی دوندگی بالای بازیکنان این تیم در خط هافبک در کنار جنگندگی بالا است. هافبک‌های دفاعی این تیم سعی دارند با دوندگی و جنگندگی خود توپ را به قائم اسلامی‌خواه برسانند تا با خلاقیت این بازیکن حملاتی را طراحی کنند.

ماشین‌سازی از جمله تیم‌های لیگ برتر است که با توجه به توانایی بالای ارسال از جناحین بازیکنان خود و بازیکنان بلند قد برنامه ویژه  روی این ضربات دارد‌. از طرف دیگر این تیم روی این ضربات آسیب پذیر است و نساجی می‌تواند با استفاده از این ضربات به این تیم ضربه بزند.‌

علی آل‌کثیر از جمله مهاجم‌های لیگ برتر است که با دوندگی و جنگندگی خود سعی می‌کند مدافع حریف را مشغول خود کند تا فضا برای وینگرهای سرعتی این تیم فراهم شود تا به موقعیت برسند. علی آل‌کثیر مهاجمی است که هم روی هوا و هم روی زمین توانایی بازی دارد و سعی می کند با استفاده از خلاقیت همین دو عنصر برای خود موقعیت ایجاد کند.

حامد لک گلر اول ماشین‌سازی معمولا سعی می‌کند با جنجال‌های خود بازی را برای تیم رقیب خراب کند. از طرف دیگر لک از آن جمله گلرهای است که واکنش سریع فوق‌العاده دارد. ممکن است یک روز حامد لک فوق‌العاده باشد و یک روز افتضاح تا شاهد عملکرد سینوسی از این گلر در نیم فصل دوم باشیم.

تیم نساجی مازندران با ۲۰ امتیاز در رده ۱۱ و تیم ماشین‌سازی تبریز با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر ایران قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =