بانک‌ها به اقشار ضعیف برای بازپرداخت وام فشار وارد نکنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همراهی بانک‌ها نسبت به معوقات و مطالبات وام‌ها برای اقشار ضعیف مردم و احقاق حق از افرادی که وام‌های کلانی از بانک‌ها مطالبه کرده و معوقات آن را پرداخت نکردند، ضرورت دارد.

0 30

سرپرستی مازندران/ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مدیر شعب بانک ملی استان، اظهار کرد: جهش تولید نیازمند به دو گزینه جهش عزم و اراده و جهش اقدام است.

وی افزود: آنچه که مسؤولان و مدیران استانی باید توجه کنند خدمت به مردم و تلاش برای رفع دغدغه معیشتی آن‌ها است.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه برای هر یک از صندلی مدیران کشور خون شهیدانی به زمین ریخته شده است، گفت: اگر مدیران به این امر توجه داشته باشند بیش از پیش نسبت به کارهای خود دقت بیشتر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران از اقدامات انجام شده در امور شعب بانک ملی استان تقدیر کرد و متذکر شد: همراهی بانک‌ها نسبت به معوقات و مطالبات وام‌ها برای اقشار ضعیف مردم و احقاق حق از افرادی که وام‌های کلانی از بانک‌ها مطالبه کرده و معوقات آن را پرداخت نکردند، ضرورت دارد.

به گزارش عصرکاسپین؛ در پایان این دیدار دکتر رشیدی ضمن تشکر از این دیدار به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد و مشکلات در شعب بانک ملی مازندران پرداخت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =