تکمیل پروژه پل روگذر کمربندی فریدونکنار با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال

معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به پیشرفت ۶۵ درصدی پل روگذر کمربندی فریدونکنار با تزریق ۲۰ میلیارد ریال آن را با هدف تکمیل پروژه در اولویت کاری وزارت راه قرار خواهیم داد.

0 59

سرپرستی مازندران/ مهران کفاش در حاشیه بازدید امروز از پروژه‌های راه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار اظهار کرد: طولانی شدن اتمام پل روگذر کمربندی شهرستان فریدونکنار پس از دو دهه از آغاز این پروژه، این طرح را فرسایشی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت ۶۵ درصدی این پل روگذر، با تزریق ۲۰ میلیارد ریال آن را با هدف تکمیل پروژه در اولویت کاری وزارت راه قرار خواهیم داد.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای  اسلامی در خصوص پروژه جاده پدافند هوایی، بیان کرد: علاوه بر بازدیدهای تبلیغاتی مسوولان در سال‌های گذشته از جاده پدافند هوایی اما این پروژه اصلا دیده نشده و در ردیف پروژه‌های ملی یا استانی قرار نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ردیف بودجه ناچیز شهرستانی پیشرفت فیزیکی کمی داشته است و کار اساسی و زیربنایی برای این مسیر صورت نگرفته است.

باقرزاده تصریح کرد: پیگیر اخذ بودجه پروژه جاده پدافند هوایی بر اساس تبصره ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه کشور در ردیف پروژه‌های ملی یا استانی هستیم، با ابزارهای قانونی و نظارتی خود قول مطالبه‌گری می‌دهیم اما مسؤولان اجرایی باید به تعهدات خود عمل کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز بیان کرد: مازندران باتوجه به شرایط مناسب آب و هوایی و جاذبه های طبیعی گردشگری ، هر ساله میزبان گردشگران و مسافران بسیاری بوده است و ۱۰ درصد ترددهای کشور معادل ۳/۵ برابر استان‌های دیگر در سطح استان مازندران صورت می‌گیرد که نیازمند ایجاد امکانات مناسب جهت تردد ایمن در این استان هستیم.

محمد نظری بیان کرد: طرح‌های در دست اجرای راه و شهرسازی مازندران در قالب طرح‌های ملی باید تعریف شود، در سال گذشته، طرح‌های حوزه راه تا ۷۶ درصد و در حوزه شهرسازی تا ۹۲ درصد در مازندران تحقق پیدا کرد.

نظری یادآور شد: وی اتمام پروژه‌های مسکن مهر ، چهارخطه شدن و جداسازی محورهای کیاکلا به جویبار و کیاکلا به بهنمیر، تکمیل زیرگذر سنگ تراشان ، تعریض و آسفالت مسیر پشت پلاژ ، بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر از محور هراز در منطقه پلور ، تقاطع حسین‌آباد به بهشهر ، محور ساری به تاکام ، محور گلوگاه به دامغان، بهسازی مسیر آمل به بابل و آغاز طرح بزرگ آزاد راه قائمشهر به ساری را از جمله پروژه‌هایی عنوان کرد که در آینده نزدیک به صورت خواهد گرفت.

مهدی رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: اولویت استان اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه دولت در مازندران، اتمام هر چه زودتر پروژه‌ها و افزایش رضایت مردم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + ده =