دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیاردی در گلوگاه

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با وعده واگذاری خودرو به شهروندان در شهرستان گلوگاه از آنان 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

0 28

سرپرستی مازندران/ سردار مرتضی میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس در شهرستان گلوگاه مبنی بر اینکه فردی در پوشش یک واحد صنفی نمایشگاه خودرو با وعده واگذاری خودرو از طریق نمایندگی مجاز ، اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مال باختگان، ماموران انتظامی دریافتند متهم با راه اندازی یک واحد صنفی غیرمجاز در پوشش نمایندگی مجاز یک شرکت خودرویی با وعده واگذاری خودرو از شهروندان کلاهبرداری می کند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با شناسایی متهم و با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و واحد صنفی غیرمجاز نیز پلمب شد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه این متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به ۱۵۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کرد، افزود: وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پلیس با مجرمان و متخلفان برابر قانون رفتار خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام معاملات ملکی و خودرویی نسبت به استعلام از مراکز رسمی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + دو =