آرامش ابدی جانباز وطن و شهید مدافع سلامت در نبرد با کرونا

امروز شهرستان آمل حال و هوای عجیبی داشت و این حال معنوی خود را نه تنها در خود نگهداشته بلکه به شهر همسایه و همجوارش انتقال داد...

0 25

سرپرستی مازندران/ امروز این شهرستان حال و هوای عجیبی داشت و این حال معنوی خود را نه تنها در خود نگهداشته بلکه به شهر همسایه و همجوارش انتقال داد.

امروز آملی‌ها و مازندرانی‌ها عزادار بزرگ‌مرد و مدیری توانمند بودند که در راه اخلاص، کمک به بیماران و بهبود درد و آلام دیگران هم به معنای واقعی  خدوم و مخلص بود ولی هیچ دوایی در کاهش آلام و دردش مؤثر نبود و پس از کش‌وقوس‌های بیش از یک‌ماهه کرونا با این پزشک متعهد به شهادت رسیده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) آمل مرکز بستری و پذیرش بیماران کووید ۱۹ بلوک چهار، چهره‌ای علمی، خوش‌رو و عضو هیأت علمی دانشکده علوم پرستاری، کسی نبود جز دکتر بهرام طهماسبی که دلش برای کادر درمان، پرستاران و بیماران بستری در بیمارستان می‌تپید، با توجه به اصرار فراوان در روزهای ابتدایی ابتلای کروناویروس برای انتقال با بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مسیح دانشوری تهران، این حرکت را نپذیرفت و همیشه می‌گفت که باید جایی بستری باشم که در کنار پرستاران و کادر درمان بیمارستان مداوا شوم.

این جانباز شیمیایی روزهای تلخ و شیرین هشت سال دفاع مقدس پس از وخامت حال، زمانی به بیمارستان بقیه‌الله(عج) تهران منتقل شد که دیگر کار از کار گذشته بود.

شب گذشته پیکر این شهید مدافع سلامت وارد شهرستان آمل شد و ظهر امروز پس از وداع کادر درمان و پرسنل بیمارستان به صورت تشییع جنازه خودرویی راهی زادگاهش روستای شهیدپرور ملاکلا محمودآباد شد و با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیر لازم بهداشتی در خاک آرمید.

البته آنچه که در این مراسم وداع همانند دیگر مراسم‌های مذهبی شهرستان آمل خودنمایی می‌کرد استقبال کم رمق مسؤولان استانی، شهری و حضور در بین تشییع‌کننده‌گان بود هر چند امکان داشت مسؤولان برای جان عزیز خود ارزش قائل بوده و در شرایط کرونایی حضور در بین پرسنل و مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی را صلاح ندند.

بگذریم؛ هر چه از خوبی‌های این جانباز فداکار وطن و مدافع سلامت بگوییم کم است و حرف‌ها فراوان، زبان قاصر و زمان کوتاه…

به گزارش فارس، دکتر بهرام طهماسبی دومین شهید مدافع سلامت شهرستان آمل و یازدهمین شهید مدافع سلامت در راه مبارزه با کووید۱۹ بود که عصر روز گذشته پس از تحمل چندین روز نبرد با کرونا ویروس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بقیه‌الله(عج) تهران به درجه شهادت نائل شد.

مهدی فرزانه شنبه هفته جاری نیز به دلیل ابتلا به کرونا ویروس و ایست قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) به شهادت رسید و نخستین شهید مدافع سلامت این بیمارستان، شهرستان آمل و دهمین شهید مدافع سلامت مازندران بوده است.

بیاییم با وجدان بیدار قول به یکدیگر قول دهیم تا پروتکل‌های بهداشتی، زدن همیشگی ماسک و استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح را برای نابودی کرونا ویروس آویزه گوش قرار دهیم، کرونا را باور کنیم و به یاغی بودن این منحوس شک نکنیم، برای حفظ سلامت خود، خانواده‌مان و دیگر افراد جامعه واقع‌بین باشیم و نگذاریم به جای شکست کرونا، این ویروس نامرئی دست به شکست و نابودی ما بزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + هفت =