افتتاح ۳۸ طرح سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در هفته‌های تداوم تولید

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در این مراسم با اشاره به هشتمین هفته افتتاح طرح‌های بزرگ کشوری با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی گفت: افتتاح 38 طرح با 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته‌های تداوم تولید، ثمره مهم این دولت است.

0 43

سرپرستی مازندران/ حسین مدرس خیابانی امروز در آیین بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه ام دی اف مازندران در بندر امیرآباد بهشهر اظهار کرد: امروز در هشتمین هفته از هفته‌های تداوم تولید، شاهد بهره‌برداری از ۵ واحد تولیدی در استان مازندران، خوزستان و فارس به صورت همزمان هستیم که ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از ۵ واحد تولیدی در استان مازندران، خوزستان و فارس با  سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانب برای یک‌هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به وجود شهرک هزارهکتاری در بهشهر یادآور شد: این شهرک ظرفیت بالایی است که می‌تواند اشتغال مناسبی را در منطقه ایجاد کرده و در مهار بیکاری نقش عمده‌ای ایفا کند.

مدرس خیابانی افزود: تولید ام دی اف در بندر امیرآباد بهشهر، ظرفیتی مناسب برای افزایش طرفیت تولید این محصول است و تلاش داریم تا با استفاده از این ظرفیت، ظرفیت‌های خالی را پر کرده و صادرات را تقویت کنیم.

وی همچنین افزایش زنجیره فولاد را از دیگر برنامه‌های مهم کشور عنوان و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی، افزایش طرفیت فولاد کشور باید به ۲۶ میلیون تن در سال برسد که کارهای مهمی در این بخش انجام شده است و اکنون ظرفیت تولید فولاد کشور ۱۶ میلیون تن است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم اکنون ۴ هزار پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت در کشور در حال ساخت است که امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × سه =