رقابت بیش از ۵۰هزار داوطلب کنکوری در مازندران

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از یک میلیون و ۳۹۱ هزار داوطلب کنکوری در کشور ۵۰ هزار و ۱۰۰ داوطلب مربوط به استان مازندران است.

0 32

سرپرستی مازندران/ اسفندیار نظری امروز درباره وضعیت داوطلبان کنکوری در استان مازندران اظهار کرد: از بیش از یک‌میلیون و ۳۹۱ هزار داوطلب کنکوری در کشور ۵۰هزار و ۱۰۰ داوطلب مربوط به استان مازندران است.

وی افزود: داوطلبان کنکوری در ۱۷ شهرستان و منطقه استان مازندران به رقابت می‌پردازند که مسؤولیت برگزاری کنکور در ۶ شهرستان و یک منطقه شامل کلاردشت، نوشهر، آمل، قائم‌شهر، نکا و بندپی شرقی با ۱۲هزار و ۶۱۴ داوطلب برعهده آموزش و پرورش مازندران است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ارتباط با درصد شرکت‌کنندگان در رشته‌های مختلف، بیان کرد: کشور ۶۳.۵۰ درصد در رشته علوم تجربی، ۲۰.۲۱ درصد در رشته علوم انسانی، ۱۴.۲۸ درصد در رشته علوم ریاضی، ۰.۷۴ در رشته زبان خارجه و ۱.۲۱ درصد در رشته هنر به رقابت خواهند پرداخت.

نظری با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری دو متری، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید با ماسک و دستکش باشند و در محل برگزاری آزمون نیز از تجمع خانواده‌ها جلوگیری می‌شود.

وی با اعلام اینکه استاندارد ستاد ملی مقابله با کرونا  در برگزاری کنکور در مازندران رعایت شده است، اضافه کرد: همچنین ناظران بهداشت بر نحوه برگزاری آزمون نظارت خواهند داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: آزمون کنکور ۹۹ در نوبت صبح روزهای ۲۹، ۳۰، ۳۱ مرداد و یکم شهریور ماه برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =