سواحل شلوغ مازندران و نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه سواحل استان همچنان شلوغ است، گفت: موضوعی که نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند، حضور انبوه مردم و مسافران در سواحل مازندران با نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی است.

0 37

سرپرستی مازندران/ نقی کریمیان امروز درباره وضعیت طرح‌های دریای مازندران اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح‌های دریای مازندران بیش از ۹۰ روز می‌گذرد و ناجیان غریق همچنان در طرح‌های دریا حضور دارند.

وی افزود: از روزهای پایانی تیرماه امسال، شناگاه‌‌های مازندران تعطیل اعلام شد ولی همچنان شاهد حضور مردم در طرح‌های دریا هستیم و به همین دلیل ناجیان غریق در طرح‌ها مستقر هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: امروز هم باوجود اینکه دریا نیمه‌آرام است اما همچنان شاهد حضور مردم در طرح‌های دریا هستیم و سواحل مازندران شلوغ است.

کریمیان با اشاره به مرگ تلخ ۱۲ تن امسال در دریای مازندران، تصریح کرد: باتوجه به وضعیت قرمز مازندران همچنان شاهد حضور مردم در سواحل استان هستیم و اصلا توجهی به توصیه‌ها نمی‌کنند.

وی یادآور شد: تعداد نجات‌یافتگان در طرح‌های دریا به ۴۳۵ نفر رسید.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران خاطرنشان کرد: موضوعی که نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند، حضور انبوه مردم و مسافران در سواحل مازندران با نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی است که ضرورت دارد جدی گرفته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 7 =