کلاهبرداری ۱۸میلیاردی در مازندران

0 120

فرمانده انتظامی استان از کشف کلاهبرداری ۱۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریالی در شهرستان قائم شهر خبر داد .

سردار “مرتضی میرزایی” گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به مراجع انتظامی قائم شهر، مبنی بر کلاهبرداری از وی به مبلغ یک میلیارد و ۷۷ میلیون ریال در پی خرید اینترنتی غلات و خوراک دام و طیور، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان با درج آگهی فروش غلات در یکی از شبکه های مجازی با استفاده از خطوط ارتباطی جعلی و جلب اعتماد مال باختگان از آنان کلاهبرداری می کردند.

سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: پس از پی جویی های فنی ماموران ۲ کلاهبردار حرفه ای اهل استان های خراسان رضوی و البرز که در شهرستان قائم شهر سکونت داشتند را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل آنان که به صورت استیجاری در آن سکونت داشتند چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و سیم کارت با نام های مختلف کشف شد.

وی، اظهار داشت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری از ۱۱ نفر از شهروندان در مجموع به مبلغ ۱۸ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: در معاملات تجاری و خرید و فروش کالا در فضای مجازی و حقیقی مراقب افراد شیاد و کلاهبردار باشند و در خرید های اینترنتی حتما از سایت های مجاز استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + نه =