لزوم توجه نمایندگان مجلس به وضعیت معیشتی خبرنگاران

مسؤول بسیج رسانه مازندران از لزوم توجه نمایندگان مجلس به وضعیت معیشتی خبرنگاران خبر داد تا غیر از انجام تعهدات رسانه‌ای، دغدغه دیگری نداشته باشند.

0 40

سرپرستی مازندران/  مراسم تقدیر از خبرنگاران رسمی و فعال شهرستان سوادکوه و اعطای گواهینامه به ۱۳ خبرنگار جدید که در کلاس خبرنگاری و خبرنویسی بسیج رسانه سوادکوه حضور داشتند، صبح امروز با حضور مسؤول بسیج رسانه مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

*۱۳ خبرنگار جدید برای سوادکوه

مسؤول کانون بسیج رسانه شهرستان سوادکوه با اشاره به فعالیت ۱۴ خبرنگار فعال در رسانه‌های رسمی شهرستان سوادکوه گفت: با اعطای گواهینامه به ۱۳ خبرنگار جدید که در کلاس خبرنویسی و خبرنگاری بسیج رسانه سوادکوه حضور داشتند شاهد افزایش کمیت خبرنگاران شهرستان هستیم و امیدوارم با همکاری خبرنگاران قدیمی‌تر شاهد ارتقای کیفیت فعالیت‌های رسانه‌ای سوادکوه باشیم.

عمران اکبرنژاد افزود: کسب رتبه‌های رسانه‌ای ملی و استانی و درج ماهانه حدود ۱۰۰ خبر از شهرستان در رسانه‌های رسمی بیانگر توانمندی خبرنگاران شهرستان سوادکوه است.

وی از تدوین ۲۱ برنامه سالانه بسیج رسانه شهرستان سوادکوه خبر داد و خاطر نشان کرد: برگزاری دوره تخصصی خبرنگاری و خبرنویسی، عضویت همه خبرنگاران فعال و رسمی سوادکوه در خانه مطبوعات و اجرای شاخص‌های پیامد‌محوری در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد.

* ولنگاری برخی‌ها در تاسوعا و عاشورا در شأن شهرستان نبود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تسلیت ایام محرم و با تقدیر از خبرنگاران شهرستان سوادکوه که با رعایت انصاف، سرعت و دقت، اطلاع‌رسانی می‌کنند، گفت: آگاه‌سازی، رسالت مهم خبرنگاران است.

سید‌موسی حسین‌نژاد با بیان اینکه تفکر انقلابی، قوی‌تر‌ین ارتش‌ها را هم به زانو در‌آورد، افزود: رسانه‌های شهرستان با آگاهی و بینش فعالیت می‌کنند و مانع نفوذ دشمنان برای حوادث مختلف در رسانه‌ها شدند.

وی به فضای صمیمانه و مناعت‌طبع خبرنگاران شهرستان سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: شهرستان سوادکوه از سواد‌رسانه‌ای خبرنگاران منتفع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، تعهد را خصیصه بسیج رسانه توصیف کرد و عملکرد رسانه‌های سوادکوه در چالش‌های مختلف را قابل‌قبول و دارای عقلانیت بالا در کنار بیان انتقادات و اطلاع‌رسانی‌ها، توصیف کرد.

حسین‌نژاد از انعکاس مناسب نارسایی‌های شهرستان در رسانه‌های سوادکوه خبر داد و با اشاره به اهمیت شهرستان سوادکوه به عنوان ورودی استان مازندران و اثر‌گذاری اخبار مرتبط با استان در رسانه‌های فعال شهرستانی، گفت: ولنگاری برخی‌ها در تاسوعا و عاشورا در شأن شهرستان نبود و دل متدینین را به درد آورد.

*لزوم توجه نمایندگان مجلس به وضعیت معیشتی خبرنگاران

مسؤول بسیج رسانه مازندران با تقدیر از رسانه‌ای‌بودن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی از نقش‌های مهم رسانه‌های متعهد است.

عبدالمهدی حق‌شناس با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند پرچم‌دار مبارزه با فساد باشند، افزود: وضعیت معیشتی خبرنگاران توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد توجه باشد تا خبرنگاران غیر از تعهد رسانه‌ای، دغدغه معیشت را نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قلم رسانه انقلابی، دشمن را مأیوس می‌کند و هر مسجد یک خبرنگار توسط بسیج رسانه شهرستان‌های مورد توجه باشد، خاطر نشان کرد: نگاه عادلانه به خبرنگاران، محور وحدت در بین فعالان رسانه‌ای، پیگیری بیمه تکمیلی و کارت فعال خبرنگاران از اولویت‌های بسیج رسانه است.

مسؤول بسیج رسانه استان مازندران به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های دهه اول ماه محرم اشاره کرد و با انتقاد از عدم رعایت آن در سواحل، گفت: دشمن می‌خواهد امام حسین(ع) را از ما بگیرد.

حق‌شناس با بیان اینکه ۳۰ درصد فعالیت‌های بسیج رسانه در سال اخیر آموزشی بود و تعداد هزار و ۲۷۰ نو‌آموز در رشته‌های مختلف مرتبط با بسیج رسانه آموزش دیدند، گفت: بسیج رسانه مازندران تأمین اساتید برجسته و هزینه آنان را برای کلاس خبرنگاری و خبرنویسی تخصصی شهرستان سوادکوه تقبل می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 10 =