پیام خون شهدای کربلا ایستادگی در برابر جبهه استکبار است

نماینده ولی فقیه در مازندران سپاه را مظهر ایثار، جهاد و شهادت دانست و گفت: پیام خون شهدای کربلا ایستادگی در برابر جبهه استکبار است.

0 84

سرپرستی مازندران/ مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساری ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده سپاه کربلا، فرماندار و شهردار مرکز استان و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت: روز یازدهم محرم روز اسارت آل‌الله است  روزی که به اهل بیت امام حسین (ع) بسیار سخت گذشت.

وی با بیان اینکه امیدواریم همه ما با الگو گیری درست از زندگی آل الله پیرو ائمه اطهار باشیم، افزود: محرم امسال شاهد عزاداری جانانه شور و شعور حسینی همراه با رعایت مسائل بهداشتی بودیم که نشان دهنده ولایتمداری و ولایت پذیری در راستای کیفیت عزاداری بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اینکه در دنیا دو جبهه  خون و شمشیر  داریم، خاطرنشان کرد:ماه محرم ماهی است که خون برشمشیر پیروز شد که جبهه حق است و اینکه جبهه شمشیر جبهه، تزویر، مکر، حیله است که در جبهه حق همه با خون خود در مقابله جبهه استکبار می‌ایستند و برد و غلبه با این جبهه است.

لائینی با تصریح بر اینکه فرمانده سپاه در استان، شهرستان، مسؤولان در تمام رده‌ها در جبهه خون هستند، اضافه کرد: فرماندهان باید جایگاه خود را بشناسند چرا که ما ملت امام حسینیم و امام حسین (ع)  مظهر خون خداست.

وی با تاکید بر اینکه هر جا انجام وظیفه می‌کنیم جبهه خون است، ادامه داد: در این جبهه به عوامل جبهه شمشیر اجازه نفوذ ندهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان یادآور شد: سپاه مظهر ایثار، جهاد و شهادت است و باید این عوامل را در خود تقویت کند.

*ایران به عنوان نماینده جبهه حق در مقابل استکبار ایستاده است

سیدابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری نیز در این مراسم گفت:‌کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی هرروز، صحنه تقابل جبهه حق و باطل است.

وی با  تاکید بر اینکه باید بدانیم انقلاب اسلامی از عاشورا الگو گرفته است، افزود:‌امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده جبهه حق مقابل استکبارایستاده است که این امر مجاهدت می‌خواهد.

شریفی در ادامه با اعلام اینکه مجاهدت همیشه دشمن دارد، اضافه کرد:‌ مجاهد فی سیبل‌الله همیشه در حال مبارزه است و هیچ گاه خسته نمی‌شود که یقینا با پشتکار و ایثار می‌توان این انقلاب را با رستگاری به صاحب زمان رساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =