کشف بیش از ۸ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده غیربهداشتی در رشت

0 66

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸ هزار و ۶۷۶ بطری محلول ضدعفونی کننده غیربهداشتی و غیرمجاز در شهر رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌ و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان رشت به صورت غیربهداشتی و غیرمجاز، اقدام به تولید محلول ضدعفونی کننده دست می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان یافته و انبار تولید مواد ضدعفونی کننده غیرمجاز در شهر رشت را شناسایی کردند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان تعزیرات، صمت و دانشگاه علوم پزشکی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۸ هزار و ۶۷۶ بطری ۲۵۰ میلی لیتری محلول ضدعفونی کننده دست، ۲ دستگاه پمپ جهت تزریق مواد به داخل بطری‌ها، یک دستگاه چاپ برچسب، ۲ بشکه ۲۲۰ لیتری محتوی مواد اولیه ساخت محلول و مقدار قابل توجهی بطری خالی و برچسب کشف شد.

سردار ملکی با بیان اینکه در این رابطه متهم ۴۰ ساله به مرجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی مواد کشف شده، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از شهروندان خواست، هرگونه اقلام و وسایل بهداشتی را از مراکز معتبر و داروخانه‌ها تهیه کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =