افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس درمحل یادمان دفاع مقدس ساری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران با اشاره به افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس درمحل یادمان دفاع مقدس ساری، گفت: این نمایشگاه که با هدف به‌تصویر کشیدن گوشه‌ای از خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس دایر و عموم مردم با رعایت پروتکل بهداشتی می‌توانند بازدید داشته باشند.

0 113

سرپرستی مازندران/ سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در این هفته در محل پارک موزه دفاع مقدس مرکز مازندران، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف به‌تصویر کشیدن گوشه‌ای از خدمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی افتتاح شد، عموم مردم می‌توانند با رعایت محدودیت‌ها تا هفتم مهر مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه بازدید کنند.

ملکی تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری سپاه کربلا و همه نهادهایی که در جنگ نقش داشتند، برپا شد و در این زمینه استقبال خوبی صورت گرفت، مسوولیت برپایی نمایشگاه با سپاه کربلا و مسؤولیت اطلاع‌رسانی با کمیته مجازی و صدا و سیمای مازندران بود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران خاطرنشان کرد: در مسابقه‌ای بین گروه‌های موزیک گروه سرود دانشکده دریایی امام (ره) در نوشهر با نام “ترنم فتح” موفق به کسب رتبه اول را در مازندران و  منطقه و رتبه دوم در کشور شدند، این کار فرهنگی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت.

 این مسؤول یادآور شد: نیروگاه شهید سلیمی هر ساله در ۷ مهر همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس، یادواره بزرگی در داخل نیروگاه برپا می‌کند، چرا که  تنها جایی که در آن دوران در مازندران بمباران شد همین نیروگاه بود که با  ۳۴ شهید از افتخارات مازندران است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس، لشکر ۲۵ کربلای مازندران با همکاری این لشکر در استان گلستان در حال احیای منطقه هفت تپه در شوش خوزستان هستند، همکاران ما در هفت تپه با کار بر روی زمینی با متراژ ۱۰ هکتار در حالی آماده‌سازی مجموعه اردویی و یادمانی به پیشنهاد سردار رستمیان هستند.

ملکی از تجلیل ویدیو کنفرانسی از ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی خبر داد و گفت: در روز دوشنبه در سالن الغدیر سپاه ساری از ساعت ۸:۴۵ به‌صورت ویدیو کنفرانس،  سخنرانی مقام معظم رهبری را با هدف تجلیل از یک میلیون رزمنده در کشور خواهیم داشت که ۱۰ درصد از آنها مازندرانی هستند، امیدواریم تا ۳۰ مهرماه از این رزمندگان تقدیر داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مازندران اعلام کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری در این برنامه استانی و شهرستانی از شبکه‌های یک، سه، خبر، شما و سجاد پخش خواهد شد، به همه رزمندگان هم  فراخوان داده شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + بیست =