برگزاری تجمع محکومیت توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) فردا در مرکز مازندران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: مراسم تجمع محکومیت توهین به قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) صبح فردا در مرکز استان مازندران برگزار می‌شود.

0 64

سرپرستی مازندران/ حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور  اظهار کرد: مراسم تجمع محکومیت توهین به قرآن کریم و اهانت به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص)، با رعایت شیوه نامه‌ها و اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی فردا در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تجمع ساعت ۹ صبح فردا پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ماه امسال در امامزاده یحیی ساری (ع) با سخنرانی آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.

در اطلاعیه سازمان تبلیغات اسلامی به سراسر استان‌ها نیز آمده است؛ احساس تکلیف بحق دینی در محکومیت و ابراز نفرت و انزجار از اهانت وقیحانه صورت‌گرفته اخیر در کشورهای غربی به کلام‌الله مجید و ساحت قدسی رحمه‌للعالمین، نبی مکرم اسلام، حضرت محمد بن عبدالله [صلی الله علیه و آله و سلم]  تؤام با سکوت و حتی تأیید ذلت‌بار سیاست‌بازان فرانسوی به بهانه واهی آزادی و از طرفی ملاحظات و محدودیت‌های مترتب بر اجتماعات ناشی از شرایط کرونایی و تلاش مذبوحانه نااهلان برای شبهه‌افکنی نسبت به عواقب تجمعات دینی، هر نوع اقدام مستلزم هماهنگی‌ها و ملاک عمل قراردادن اهمیت موضوع، ملاحظات و محدودیت‌ها است که در نتیجه تصمیم‌گیری در چنین شرایطی با مناسبت‌ها و وقایع سال‌های قبل کاملاً متفاوت و آسان نیست. علی‌ایحال با عنایت به انتظارات مردمی از نهاد متولی این گونه مراسم و تجمعات خودجوش مطرح در روزهای اخیر، مقتضی است در مراکز استان‌هایی که با هماهنگی فوری مسؤولان بخصوص استانداران به عنوان رؤسای ستادهای استانی مقابله با کرونا و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی امکان‌پذیر است.

در پایان این اطلاعیه آمده است، روز پنج‌شنبه بیستم شهریورماه تجمعات مدیریت‌شده سلامت‌محور به لحاظ رعایت شیوه‌نامه‌ها و اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 15 =