فراخوان دومین جشن داروگ به زودی منتشر می‌شود/ ثبت رسمی بنیاد نیما در شورای انقلاب فرهنگی کشور

دبیر دومین جشنواره داروگ با اشاره به اینکه فراخوان دومین جشن داروگ به زودی منتشر خواهد شد و گفت: اولین جشن داروگ با حضور مردم و مسؤولان استان و شهرستان نور در زادگاه نیما یوشیج در روستای ملی و تاریخی یوش در آبان ماه سال ۱۳۹۷با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

0 42

سرپرستی مازندران/به نقل از مرکز اطلاع‌ سایت نیمایوشیج، محمد اسفندیاری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: دومین جشن داروگ به‌صورت اینترنتی و مجازی در دی ماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: با مساعدت دو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی در نظر داریم دومین جشن داروگ را با موضوع تکریم از شاعران زبان تبری و همچنین نهاد ها و سازمان‌های کوشا در فرهنگ اندیشه نیمایی و شعر نیمایی و همچنین چند مسابقه برای رده سنی نوجوانان و جوانان در حوزه شعر تبری و نیماشناسی برقرار کنیم.

مدیر اجرایی بنیاد نیما یوشیج و دبیر جشن داروگ در پاسخ به سوال اینکه فراخوان جشن چگونه خواهد بود، گفت: از اول مهر ماه فراخوان جشن در رسانه کهای خبری و مطبوعات کشور و مازندران منتشر خواهد شد و  شرکت‌کنندگان سه ماه فرصت خواهند داشت که آثار خود را به صورت مجازی و اینترنتی برای دبیرخانه ارسال کنند.

اسفندیاری اضافه کرد: اولین جشن داروگ با حضور مردم ومسوولان استان و شهرستان نور در زادگاه نیما یوشیج در روستای ملی و تاریخی یوش در آبان ماه سال ۱۳۹۷با استقبال بسیار خوبی برگزار شد.

وی یادآور شد: با مساعدت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دوستان دیگری که به ما کمک می کنند، به‌زودی شاهد ثبت رسمی بنیاد نیما در شورای انقلاب فرهنگی کشور خواهیم بود.

اسفندیاری گفت: بهمن جمشیدی به عنوان مدیر بخش اجرایی و منصور علی اصغری به عنوان مدیربخش علمی و هیأت داروان انتخاب و مسؤولیت خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − دوازده =