لغو محدودیت یک‌طرفه جاده هراز/ «کندوان» طی ساعات آینده یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: محدودیت یک‌طرفه امروز محور هراز، به ‌دلیل شرایط ترافیکی لغو شد.

0 42

سرپرستی مازندران/ درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک مقطعی نیمه‌سنگین و سنگین در مسیرهای خروجی محورهای هراز و کندوان هستیم.

وی با اشاره به ترافیکی سنگین در محدوده پل‌سفید محور سوادکوه، افزود: شاهد تردد روان خودروها در محور کیاسر هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال تا فردا ادامه خواهد داشت اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: قرار بود محور هراز روز جمعه یک‌طرفه شود که باتوجه به وضعیت ترافیکی اعمال این محدودیت لغو شد.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس اشاره کرد و افزود:  تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۳۰ امروز از کرج ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از مرزن‌آباد به سمت کرج ـ تهران یک‌طرفه می‌شود.

قدمی در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری به محورهای شمال،گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + یازده =