نیازمند احیای مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم/مشت محکمی بر دهان تمام ابرقدرت‌ها می‌زنیم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما به دنیا نشان دادیم که در عرصه‌های بین‌المللی مولفه‌های جدیدی از جمله فرهنگ مقاومت که در دفاع مقدس تعریف شده بود، مصداق پیدا کرد و امروز نیز نیازمند احیای مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم.

0 21

سرپرستی مازندران/ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری آحاد ملت ایران در طول ۸ سال دفاع نابرابر در مقابل کل نظام استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: ما به دنیا نشان دادیم که در عرصه‌های بین‌المللی مولفه‌های جدیدی از جمله فرهنگ مقاومت که در دفاع مقدس تعریف شده بود، مصداق پیدا کرد و امروز نیز نیازمند احیای مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم.

محمدی لائینی افزود: دفاع مقدس یکی از بزرگترین و ماندگارترین افتخارات ملت ایران است که آحاد مردم در پاسخ به دشمن متجاوز با گذشتن از جان و مالشان از سرزمین خود دفاع کردند و مشت محکمی بر دهان تمامی ابرقدرت‌ها زدند.

وی گفت: در سایه اتحاد مردم، ایمان به خدا و حُسن ظن به تحقق وعده الهی توانستیم در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی و از گذرگاه‌های دشوار عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: در سالی که مزین به جهش تولید است باید با تاسی از فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس همانگونه که قوی هستیم باید قوی‌تر شویم و قوی بمانیم.

محمدی لائینی گفت: آیا بهتر نیست به جای سوق دادن دانش آموزان به فضای مجازی جهت آموزش بر روی شبکه های تلویزیونی بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس تجلی وحدت، مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است، ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس در اقتصاد و اجتماع تجلی یابد.

وی گفت: افزایش اعتماد به نفس و خودباوری باعث ابتکارات جدیدی شد که تحسین دوست و دشمن را برانگیخت و امروز باوجود همه تحریم‌ها تا مرز خودکفایی پیش رفته‌ایم و ملت ما نشان داد اگر بخواهیم می‌توانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + 19 =