۴ هزار بسته معیشتی فردا در مازندران توزیع می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران، گفت: در روزهای آینده 4 هزار بسته کمک مومنانه را که با همت مردم جمع‌آوری کردیم، توزیع می‌شود.

0 47

سرپرستی مازندران/ جواد بخشی عصر امروز در مراسم اهدا ۶۰۰ بسته کمک مومنانه توسط بسیج کارمندان استان مازندران در ساری، اظهار کرد: در دهه اول محرم برنامه داریم که بیش از ۱۰۶ هزار بسته در سطح استان مازندران تهیه و آنرا در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه فردا چهار هزار بسته با همکاری سپاه کربلای مازندران در سطح نواحی استان مازندران توزیع می‌شود، تصریح کرد: این کمک‌ها در مراکز کمتر برخودار استان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: همه تلاش ما این است که این بسته در اختیار خانواده‌های قرار بگیرد که از سوی هیچ سازمان خاصی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و آسیب شناسی هم در این زمینه انجام شده است.

در ادامه علی نجفی مسؤول بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران از همکاری کارمندان استان برای تهیه ۶۰۰ بسته حمایتی در روز کارمند خبر داد.

وی  خاطر نشان کرد: قیمت هر بسته مومنانه جمع آوری شده توسط کارمندان استان مازندران ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است که به افراد کمتر برخوردار توسط پایگاه‌های مقاومت توزیع می‌شود.

نجفی خاطر نشان کرد: کارمندان استان مازندران بر اساس برنامه‌ریزی بنا دارند همزمان با بازگشائی مدارس در طرح مومنانه تهیه لوازم التحریر مشارکت داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =