۸۱۰۰ دانش‌آموز مازندرانی گوشی و تبلت ندارند/ لزوم پای کار آمدن خیران

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: از 8 هزار و 500 دانش آموز در استان 8 هزار و 100 نفر دارای گوشی یا تبلت اندروید برای حضور در شبکه شاد نیستند که در حال رفع این مشکل هستیم.

0 43

سرپرستی مازندران/ حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه عصر امروز در جمع خبرنگاران در آغاز هفته دولت و در دهه اول محرم، از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی خبر داد و گفت: این دو طرح با مشارکت شورای زکات استان مازندران اجرایی خواهد شد.

وی به اجرای طرح ۷۶ دیگ در ماه محرم در مازندران اشاره کرد و افزود: طبخ غذای گرم را در این ایام در راستای این طرح خواهیم داشت، ۷۲ هزار پرس غذای گرم و ۷ هزار و ۲۰۰ سبد کالا پس از شیوع کرونا بین نیازمندان توزیع شد.

عالیشاه خاطرنشان کرد: طبق آخرین رصد، در استان مازندران ۷۶ خانوار داریم که ۱۳ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند از این میزان هزار و ۳۰۰ نفر یتیم، ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج، ۴ هزار نیازمند مسکن، ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هزار و ۶۰۰ نفر دانشجو هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در مازندران با اشاره به در پیش رو بودن سال تحصیلی جدید، اعلام کرد: از ۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در استان ۸ هزار و ۱۰۰ نفر دارای گوشی یا تبلت اندروید برای حضور در شبکه شاد نیستند، اهدای تبلت امانی به خانواده‌ها را داریم که تعدادش مشخص نیست، البته که در این زمینه نیازمند حضور خیران هستیم.

 این مسؤول ادامه داد: طی دو ماه اخیر ۴۰۰ جهیزیه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به نوعروسان اهدا شد در حالی که سقف مبلغ در این بخش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود، در ۱۳ آبان اهدای ۳۰۰ جهیزیه دیگر را نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی در فرماندهی سپاه کربلا، تصریح کرد: در این قرارگاه طی هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ۴ هزار نیازمند مسکن در استان شناسایی شدند که مشخص شد هزار مورد دارای زمین هستند در این خصوص، کلنگ‌زنی ساخت مسکن برای این تعداد را با صرف هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی که ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض مسکن است را خواهیم داشت.

عالیشاه گفت: خیرین نوع‌دوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد ussd   *۸۸۷۷*۰۱۱# به‌وسیله تلفن همراه در کارهای خیر یاری‌رسان باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + پانزده =