اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای شمال آغاز می‌شود که محور کندوان روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در مسیر ورودی و روزهای جمعه و شنبه در مسیر خروجی یک‌طرفه می‌شود.

0 11

سرپرستی مازندران/ علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای شمال و محدودیت‌های ترافیکی اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران و لغزندگی مقطعی و مه‌آلودگی و کاهش دید به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: با توجه به وضعیت محورهای مازندران همواره احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که در زمان بارندگی احتمال آن بیشتر شده و توصیه ما به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و توجه به قوانین و هشدارها است.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای شمال، اظهار کرد: ترد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز، یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر خروجی از شمال روزهای جمعه و شنبه به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که این محدودیت باتوجه به وضعیت ترافیک اجرا می‌شود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در مسیر ورود و روزهای جمعه و شنبه در مسیر خروجی شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: بحث اعمال محدودیت به‌صورت مقطعی در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

قدمی در پایان با تاکید بر پرهیز از سفر به شمال، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 3 =