تلاش برای حل مشکلات معیشتی و مسکن

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با بیان اینکه مجلس به دنبال حل مشکلات معیشتی و مسکن است، گفت: در کنار حل مشکلات مردم در حوزه معیشتی با خط یأس نیز مواجه هستیم و مجلس در این زمینه با خط یأس نیز باید برخورد کند.

0 40

سرپرستی مازندران/ سیدشمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد با بیان اینکه قدرت این جلسات باید این گونه باشد که به تبیین مسائل کمک کنیم، اظهار کرد: مجلس یازدهم بار سنگینی را به دوش می‌کشد و باید تلاش شود شرایط زندگی مردم با ایجاد امید بهبود یابد.

وی با اشاره به فراهم کردن شرایط تسهیل برای پروژه‌های عمرانی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به عنوان نمونه در مسئله قیر سعی کردیم با این دیدگاه که با تعطیلی پروژه‌های عمرانی مواجه هستیم،  قیر رایگان را مطرح کردیم تا کورسوری امیدی ایجاد شد و برای ۶ ماه اول سال ۲ میلیون تن پیشنهاد دادیم اما با مخالفت‌های مواجه شدیم اما اکنون به یک‌میلیون تن رسیده است.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد یادآور شد: بحث یارانه معیشت نیز دو ماه به عنوان اولویت در مجلس مطرح است و سعی می‌کنیم در این بخش به نفع مردم گام برداریم.

این مسؤول تاکید کرد: بحث حل مشکلات مسکن و بازنشستگان در دستور کار است که در بخش بازنشستگان به نتیجه رسیدیم، ما در مجلس راه تلاش را در پیش گرفتیم، شبانه‌روز ما  کار می‌کنیم تا مشکلات مردم حل شود.

حسینی تصریح کرد: محصول برگزاری این نوع جلسات پیشرفت خواهد بود، اینکه بدانیم در چه شرایطی چه کاری انجام بدهیم، ما باید علامت‌هایی را در جامعه بدهیم که امید ایجاد شود، محدودیت‌ها و سختی‌هایی را در داخل کشور داریم اما باید با هم خط یاس را بشکنیم  و کمک کنیم تا از این شرایط عبور کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 14 =