عقب‌ماندگی‌های اقتصادی زیبنده مملکت شهدایی نیست

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: جامعه ما باید، مدرن و رشد یافته در ابعاد معنوی عمرانی، آبادانی و اقتصادی باشد، شرایط موجود اقتصادی مملکت ما که بخش اعظمی از آن معلول فشارهای دشمنان و قسمتی دیگر از ناکارآمدی‌های خودمان است زیبنده چنین شهیدانی نیست.

0 33

سرپرستی مازندران/ آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم شب وداع با پنج شهید مازندرانی بازگشته از خان‌طومان در بوستان ولایت مرکز مازندران تاکید کرد: ما باید مملکت را آن گونه که شایسته این شهیدان است بسازیم، عقب ماندگی‌های عمرانی، آبادی و اقتصادی، زیبنده جامعه بزرگ ایران نیست.

وی افزود: جامعه ما باید، مدرن و رشد یافته در ابعاد معنوی عمرانی، آبادانی و اقتصادی باشد، شرایط موجود اقتصادی مملکت ما که بخش اعظمی از آن معلول فشارهای دشمنان و قسمتی دیگر از ناکارآمدی‌های خودمان است زیبنده چنین شهیدانی نیست.

محمدی‌لائینی تصریح کرد: شهیدان ۲۵ ساله ما یک لشکر را فرماندهی می‌کردند، کارآمد بودند پس مدیران ما هم باید کارآمد باشند، اینکه قیمت مرغ ۲۲ هزار تومان باشد، قیمت سکه ۱۶ میلیون تومان!! قیمت ارز و مسکن هم سر به فلک بکشد، زیبنده شهدایی که این چنین کارآمد بودند نیست، ما بهتر از این می‌توانیم مملکت را بسازیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ما یک درصد از جمعیت دنیا را داریم در حالیکه از ۱۰ درصد منابع برخورداریم، امروز سفری به غرب استان داشتم، حدود ۴ ساعت در راه بودیم، مردم غرب مازندران برای یک کار کوچک باید مسافت ۴ ساعته طی کنند و بروند، آیا ما نمی‌توانیم ریلی بکشیم؟ قطار پرسرعت، ریلی زمینی، ترنی چیزی راه بیاندازیم؟

این مسؤول با اشاره به اینکه این شرایط موجود رفاه اجتماعی شایسته نیست، گفت:
در آستانه انتخابات قرار داریم با احترام به همه مسؤولان می‌گویم، شما با انتخاب خودتان شورای شهر، رئیس جمهور و مسوولان خودتان را انتخاب می‌کنید، باید مسوولانی در تراز شهدا انتخاب کنید برعکسش که امکان ندارد!

وی عنوان کرد: مسؤولان‌ با مدیریت جهادی گوش به فرمان رهبر داده و در خط ولایت باشند، لازم است همه در این مسیر به‌خط، منسجم و متحد باشیم اگر توصیه‌های رهبر عملی شود، حوزه فرهنگ مشکلات ناشی در حوزه عمران بهتر از این خواهد شد.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه امشب شب وداع با شهیدانی بسیار والامقام است، بیان کرد: اگر اینجا تا صبح گریه کنیم در برابر مقام‌شان ناچیز است، کاری که خوشحالشان  می‌کند این است که از امشب که به خانه رفتید نماز بخوانید، حجاب را حفظ کرده و نگاهمان همان نگاه ارزشی شهدا باشد، امیدواریم شهیدان عنایت کنند طوری که دوست دارند مسوولان هم همان‌طور رفتار کنند.

خطیب جمعه ساری اذعان داشت: آن وقت است که شهیدان ما خوشحال خواهند شد ببینند همه ما گوش به فرمان مقام رهبری باشیم تا با روح استکبارستیزی گذشت و حماسه در میان ما زنده باشد، شهیدان ما را ببخشند دست ما را بگیرند تا همانطور که می‌خواهند زندگی کنیم!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =