فرهاد خراسانی ؛ سخنی با مدیر عامل باشگاه داماش گیلان

0 287

فرهاد خراسانی ؛ سخنی با مدیر عامل باشگاه داماش گیلان

عصرکاسپین ، یادداشت /جناب آقای الطافی ،حیف است انسان وارسته و صالحی مانند حضرتعالی با آن همه سابقه ارزشمند در صنعت و ورزش استان که بسیار واضع بر اوضاع امور هستید در تغافل قرار دهند و با طرحی مطالب انحرافی ایجاد سلب اعتماد نمایند.
جناب آقای الطافی؟ آنچه جامعه ما از اخلاق و رفتار بزرگان دین ما دریافت کرده است مبارزه با فساد، دروغگویی و تهمت است. همه اهالی ورزش و فوتبال این شهر شما را به نیک نامی شهیر میدانند که القضاء فرزندان نیک و صالحی به جامعه هدایت نمودید. مردی از جنس خالص فوتبال که در زمان نه چندان دور مسئولیت باشگاهی را بنام “استقلال رشت” عهده دار بودید که خیلی زود، سری در سرهای فوتبال ایران درآورد که جملکی جهانپورها، هرندی ها، افتخاریها و داداش زاده ها در این تیم حضور داشتند. اما متاسفانه امروز شاهد اعمال و رفتار و گفتار شخصی هستیم که هیچ شباهتی به خصوصیت مهدی الطافی که همگان در گذشته نسبت به آن فرد داشتیم، ندارد.
آقای الطافی چرا؟!!!
این فوتبال به هیچیک از فرزندان خود وفا ننمود و در آینده هم وفا نخواهد کرد. این فوتبال ارزش اینهمه بی صداقتی و عدم شفافیت را ندارد.
آقای الطافی؟ هر چند عدالت و انصاف را نسبت به من روا نداشتید و در زمان و مکان مناسب نسبت به آن واکنش نشان خواهم داد اما به مناسبت احترامی هر چند تضعیف شده که به جنابعالی دارم نمیخواهم لفظ دروغگو را نسبت به شما بکار برم اما به مصاحبه های چند وقت اخیر خود دقت کنید، اینهمه تعارض، تضاد و عدم شفافیت در خصوص اتفاقات باشگاه داماش گیلان شایسته و برازنده شخصیت شما نیست. برادر بزرگوار این راهی را که آزادانه، اجباراً یا اکراهاً انتخاب نمودید نتیجه ای جزء شرمندگی و زایل نمودن نام نیک خود در جامعه فوتبال بهمراه نخواهد داشت. باقی بماند در زمان خود.

فرهاد خراسانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 7 =