آغاز تمرینات سرخپوشان رشتی؛ فصل نقل و انتقالات برای سپیدرود رشت آغاز شد

0 36

مدیررسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اعلام شروع تمرینات و جذب نفرات این باشگاه در بازار نقل و انتقالات گفت: مسولان باشگاه مشغول جذب نفرات هستند.

عصر کاسپین/ رادنی دیدار با اشاره به آغاز به‌کار فعالیت‌های باشگاه سپیدرود رشت در فصل جدید فوتبال ایران اظهار داشت: آقای مهدی آقازاده به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود معرفی شد و ایشان بلافاصله پس از انتخاب، طی حکمی سهیل حق‌شناس را به‌عنوان سرمربی باشگاه سپیدرود رشت انتخاب کرد.

مسئول رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه سرمربی سپیدرود، هادی تامینی و آرش محتشمی را به‌عنوان اعضای کادر فنی خود معرفی کرد افزود: تامینی از فصل گذشته در کنار حق‌شناس حضور داشت و محتشمی به‌عنوان مربی بدنساز با سپیدرود همکاری خواهد کرد و سایر دستیاران نیز ظرف چند روز آینده اعلام خواهند شد.

دیدار حضور سپیدرود را در بازار نقل و انتقالات پاییزی پررنگ دانست و ابراز داشت: سپیدرود با نیما پاکدل، وینگر فصل گذشته تیم شهرداری آستارا که سابقه عضویت در تیم‌های شهرداری فومن، فولاد نوین اهواز و خوشه طلایی ساوه را نیز در کارنامه دارد قرارداد بسته است.
​​​​​​وی با اعلام بازگشت فرشاد اسماعیل‌زاده مهاجم فصول گذشته سپیدرود به تیم سابقش افزود: این مهاجم ۳۰ ساله در سال هال ۹۲ تا ۹۵ در سپیدرود رشت عضویت داشت و موفق شد تا با این تیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کند و در تیم‌های تربیت و فولاد یزد، داماش گیلان و شهرداری فومن عضویت داشته است.
مدیرروابط عمومی سپیدرود رشت با اعلام حضور سیدعلی یحیی‌زاده بازیکن فصل گذشته تیم نیروی زمینی تهران گفت: این مهاجم گلزن متولد ۱۳۶۹ شهرستان فومن است و در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم ۹۶-۹۷ موفق شده بود عنوان آقای گلی را با شهرداری فومن به‌دست آورد و سابقه عضویت در تیم‌های شهرداری آستارا، شهرداری فومن، رهپویان رضوانشهر، امید داماش و پاس گیلان را نیز دارد.

مدیررسانه ای سپیدرود رشت با مثبت ارزیابی کردن اعتقاد سرمربی این تیم به تیم‌های پایه اظهار داشت: محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری‌نژاد دو بازیکن تیم‌های پایه باشگاه، با صلاحدید سهیل حق‌شناس به تیم بزرگسالان سپیدرود رشت ملحق شدند و در کارنامه آنها قهرمانی امیدهای گیلان و دعوت به اردوهای تیم‌های ملی پایه به چشم می‌خورد.

دیدار با اعلام اینکه تمرینات سپیدرود رشت آغاز شده است خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم سپیدرود رشت زیر نظر سهیل حق‌شناس هر روز صبح در ورزشگاه سردار جنگل رشت تمرینات خود را انجام می‌دهند و با پیوستن سایر بازیکنان سپیدرود که از گذشته با ما قرارداد داشتند این تمرینات رفته رفته جدی‌تر دنبال خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − 1 =