تفاهم‌نامه همکاری مشترک ۳۸۰ میلیاردی رسانه ملی با استانداری مازندران

0 140

معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی و استانداری مازندران تفاهم‌نامه همکاری مشترک ۳۸۰ میلیارد ریالی امضا کردند.

عصرکاسپین / به گزارش روابط‌عمومی استانداری مازندران، تفاهم نامه ۳۸۰ میلیارد ریالی همکاری مشترک معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با استانداری مازندران در تهران به امضای علیدادی، معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی و احمد حسین زادگان، استاندار مازندارن رسید. ‎

حسین‌زادگان گفت: ایران اسلامی بدنبال دست یابی به سند چشم انداز ۲۰ ساله در افق ۱۴۰۴ کشوری است؛ توسعه یافته با جایگاه اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه و الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده در روابط بین الملل است.

او با اشاره به ظرفیت‌ها و مزیت‌های مختلف مازندران در حوزه‌های کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، گردشگری تأکید کرد که این استان به منظور ایجاد توسعه پایدار در گام دوم انقلاب اسلامی لازم است تا امکانات و تجهیزات رسانه‌ای خود را برای ساخت برنامه‌های فاخر و ارائه توانمندی ها در کنار دیگر ظرفیت ها تقویت کند.

به گفته استاندار مازندران، تامین اعتبار توسعه و به روزرسانی زیرساختهای فنی صدا و سیمای مرکز مازندران، ایستگاه های تلویزیونی، رادیویی و تکمیل و توسعه پوشش دیجیتال ۶۰ ایستگاه، راه اندازی نودال، تکمیل دیتا سنتر، HD سازی واحد سیار مرکز و … از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

برای اجرای این تفاهم نامه، سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال و استانداری مازندران بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال در دو سال از زمان امضای این تفاهم نامه هزینه می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + هفده =