جانشین پلیس راه گیلان مطرح کرد: برپایی ۴۹ ایستگاه موقت پلیس راه در مناطق کوهستانی گیلان

0 18

جانشین پلیس راه گیلان با اشاره به فعالیت ۹۰ پایگاه برای ارائه خدمت به مردم، گفت: ۴۹ ایستگاه موقت نیز در مناطق کوهستانی گیلان آماده خدمات دهی به مردم و مسافران هستند.

عصر کاسپین/ سرهنگ محمد صالحی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح زمستانی از ۲۰ آذر در استان گیلان آغاز شده و تا ۲۰ اسفند امسال ادامه دارد، بیان کرد: ۲۶۵ نفر در قالب ۴۸ تیم گشتی در سطح راه‌های استان فعال هستند.

جانشین فرماندهی پلیس راه گیلان با بیان اینکه ۹۰ پایگاه پلیس راه برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند، افزود: ۴۹ ایستگاه موقت نیز در مناطق کوهستانی گیلان آماده خدمات دهی به مردم و مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح زمستانی علاوه بر سه محور اصلی، سه محور فرعی نیز پوشش داده می‌شود، گفت: از خرداد ماه در پی آسیب شناسی بحران برف سال گذشته بودیم و نقاط ضعف و معایب احصا و با حداکثر ظرفیت از آنها را برطرف می‌کنیم.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه محور امامزاده هاشم به رشت به سه قطعه تقسیم و دستگاه‌های ذیربط بر روند عبور و مرور و خدمات رسانی در زمان بحران در این محور نظارت می‌کنند، اظهار کرد: نواقص و کمبودها اعلام شده و با کمک بخش خصوصی و نیروهای مسلح در صدد رفع آن هستیم.

جانشین فرماندهی پلیس راه گیلان با اشاره به افزایش تعداد محل‌های دپوی نمک نسبت به سال گذشته که زمینه تسریع عملیات برف‌روبی را فراهم می‌کند، ادامه داد: در محور فومن به سراوان ایستگاه موقت راهداری با هدف تسریع در برف روبی و نمک پاشی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: نشست تخصصی با مسئولان استان‌های همجوار یعنی اردبیل و قزوین جهت هماهنگی بین دستگاه‌ها و انجام عملیات مؤثر در زمان بحران برگزار شد.

صالحی با اشاره به اعمال ممنوعیت تردد به استان طی دو مرحله به دلیل شیوع کرونا، بیان کرد: امسال میزان ورودی به استان ۸۲ درصد کاهش یافته و همچنین ۴۸ درصد کاهش تردد در جاده‌های درون استانی داشته‌ایم که نشان‌دهنده همراهی خوب مردم با پلیس است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =