حل مشکل «زباله‌سوز سراوان» و «زمین‌های نسقی» مطالبه مردم ‌گیلان از ریاست قوه قضائیه است

0 34

عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: رسیدگی به تأخیر در روند ساخت «نیروگاه‌ زباله‌سوز سراوان» و حل مشکل «زمین‌های نسقی»، مطالبه مردم ‌گیلان از ریاست قوه قضائیه است.

عصر کاسپین/ محمدرضا احمدی ضمن خیر مقدم به رئیس قوه قضائیه و هیئت همراه اظهار داشت: طی جلساتی که مجمع نمایندگان گیلان پیرو مطالبات استان از قوه قضاییه برگزار کرد مشکلات زیادی مطرح شد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با توجه به حجم بالای مشکلات موجود در استان درخواست بنده این بود که مدت زمان سفر استانی به گیلان بیشتر باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات مطرح در گیلان توسط رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس به نمایندگی از کل نمایندگان به سمع و نظر آقای رئیسی رسانده می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات مردم گیلان از قوه قضاییه کشور رسیدگی به کارخانه پوشش و رشت الکترونیک بوده که باید مشکلات این کارخانه مورد رسیدگی قرار گیرد.

احمدی خاطرنشان کرد: پرونده ۲ کارخانه مذکور باید تعیین تکلیف شود تا کارگران بیکار شده این کارخانجات و سایر افرادی که با تعطیلی این ۲ کارخانه اجحافی در حقشان صورت گرفته به حق و حقوق خود برسند.

وی عنوان داشت: یکی از مواردی که باید مورد رسیدگی ریاست قوه قضائیه کشور قرار گیرد نیروگاه زباله‌سوز سراوان بوده که سال‌ها برای آن هزینه می‌شود اما نتیجه و خروجی مطلوب را ندارد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از دیگر مواردی که جزء مطالبات مردم ‌گیلان از رئیس قوه قضائیه بوده می‌توان به کارخانه کود آلی لاکان اشاره داشت.

وی با بیان اینکه تأخیر در احداث این پروژه معضل مردم منطقه به شمار می‌آید گفت: ین موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد که چرا با وجود هزینه‌های صورت گرفته پیشرفت مطلوبی در کار مشاهده نمی‌شود.

احمدی اظهار داشت: یکی از معضلات موجود در گیلان بحث زمین‌های نسقی است که در این حوزه طرح سوالی نیز به وزیر نیرو ارائه شده و باید پاسخگوی این مسئله باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه باید توجه ویژه‌ای له این مسئله داشته و مردم گیلان نیز از ایشان انتظار رسیدگی به این موضوع را دارند.

وی گفت: بنده به‌عنوان خدمتگزار مردم در خانه ملت از آقای رئیسی تقاضا دارم که مشکلات مذکور و سایر مشکلات موجود در استان که مطالبات مردم گیلان است را رصد کرده و مورد رسیدگی قرار دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − شانزده =