کاهش ارتباط شرق و غرب گیلان با شهر رشت باعث رکود بازار شده است

0 33

بررسی کاهش ارتباط شرق و غرب گیلان با شهر رشت و رکود بازار از جمله مباحث مطرح شده امروز در صحن جلسه شورای شهر رشت بود.

عصر کاسپین/ کاهش ارتباط شهر رشت با شرق و غرب گیلان پس‌ از ایجاد پیاده‌راه فرهنگی در شهر و ارائه طرحی با هدف اجازه تردد به تاکسی‌های لوکس در پیاده‌راه فرهنگی رشت از جمله مباحث مطرح شده در صد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر رشت بود که عصر امروز برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در‌ این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار در شب‌های قدر و تسلیت شب‌های پرفضیلت قدر و شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: زبان از بیان سیره و ویژگی‌های شخصیتی امام علی(ع) قاصر است.

احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که طبق فرمایشات امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی مصادف شده با روز قدس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا برنامه‌هایی که در باب روز قدس در نظر گرفته شده که اجرا می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شهری شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه به کاهش ارتباط شرق و غرب گیلان اشاره کرد و افزود: پس از ایجاد پیاده راه فرهنگی، ارتباط شرق و غرب گیلان بسیار با شهر رشت کاهش یافته است و این مسئله رکود بازار را به دنبال داشته است.

اسماعیل حاجی‌پور عنوان کرد: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت، طرحی در این زمینه تدوین کرده است و قصد داریم تعدادی از خودروهای تاکسی لوکس را با رنگی متفاوت برای تردد در مسیر پیاده راه مستقر کنیم و فقط به این تعداد از خودروها اجازه رفت وآمد از این مسیر را بدهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها به چه قیمتی می‌گویند که ما یک رسانه هستیم تصریح کرد: یکی از رسانه‌هایی که در صحن شورا حضور دارند مطالب را گزینه‌ای اعلام می‌کنند من به این تعداد از رسانه‌های زرد توصیه می‌کنم که با شرافت خودشان بازی نکنند.

حاجی‌پور با بیان اینکه این رسانه‌های زرد خودشان مشکلات عدیده مالی و اخلاقی دارند و با ۵ میلیون تومان بدترین بی‌اخلاقی‌ها را انجام می‌دهند عنوان کرد: رسانه‌ای که به شهرش علاقه دارد و از خداوند می‌ترسد باید واقعیت‌ها را منعکس کند و پیرو حق و حقیقت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =