فرمانده نیروی انتظامی انزلی خبرداد؛ جمع‌آوری ۲۱ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در انزلی

0 21

جوانمردی از دستگیری و جمع‌آوری ۲۱ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در انزلی خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۷۰۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

عصر کاسپین/ «سید جعفر جوانمردی» امروز (پنجشنبه، ۶ خرداد) با بیان اینکه بالا بردن حس امنیت و آسایش شهروندان از اهداف اصلی پلیس است اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان بندرانزلی اجرا شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی افزود: در این طرح ضمن دستگیری هشت خرده فروش و موادمخدر و معرفی آنها به مرجع قضائی، ۱۳ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ۳۵۳ گرم تریاک، ۳۸ گرم شیشه، چهار گرم حشیش و ۳۱۶ گرم هروئین در این مدت کشف شد.

جوانمردی در پایان با تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح‌ها خاطرنشان کرد: برخورد با پدیده شوم اعتیاد و موادمخدر که زمینه‌ساز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.

*دستگیری سارق سیم های برق

وی افزود: یک سارق سیم های برق در این شهرستان دستگیر و به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

جوانمردی با اشاره به اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد اظهار داشت: پلیس در راستای تامین امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی به شناسایی و دستگیری مالخر ۴۲ ساله این پرونده‌ها اشاره و تاکید کرد: سارق ۲۱ سابقه‌دار به همراه مالخر با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 6 =