علی شمس گزینه معرفی شده برای تصدی پست استانداری گیلان و مازندران

0 168

همزمان گروه های سیاسی و انتخاباتی ستاد آیت الله رییسی در سطح کشور لیستی از چهره های شاخص هر استان را به وزارت کشور اعلام کردند که نام یک شخص برای تصدی پست استانداری در دو استان گیلان و مازندران به چشم می خورد

عصر کاسپین/ با استقرار کامل دولت رییسی و مشخص شدن وزرا، تغییرات سیاسی و مدیریتی کشور آغاز شد و طبق برنامه همه دولت ها، انتخاب استانداران در اولویت این تغییرات قرار دارد و گروه های مختلف سیاسی مختلف نیز با روابطشان سعی در اثرگذاری بر این انتخاب دارند.

 ستاد انتخاباتی ایران توانمند که فعالیتی ملی در انتخابات ریاست جمهوری برای آیت الله رییسی داشت نیز لیست پیشنهادی تمامی استان ها را به وزارت کشور ارسال کرد که در آن نام علی شمس برای دو استانداری گیلان و مازندران دیده می شود.

 همچنین پویشی نیز در فضای مجازی جهت حمایت از او راه اندازی شده است.

 علی شمس که ماه گذشته به عنوان نماینده هیات عالی گزینش ریاست جمهوری در هیات مرکزی گزینش وزارت کشور معرفی شده است در سابقه کاری خود ریاست سازمان حراست کل کشور را نیز دارا می باشد.

 شمس به علت حضورش در نهادهای فرادستی و همچنین فعالیت های انتخاباتی اش در مازندران، آشنایی و ارتباط بالایی با حکومت و مردم دارد.

گفتنی است، ابراهیم مولایی جم دیگر گزینه این ستاد برای استانداری گیلان است.

چندی پیش وزیر کشور تاکید کرد که نخستین معیار برای انتخاب مدیران، استانداران و فرمانداران، شایستگی، توانمندی و کفایت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =