با همکاری پارک علم و فناوری گیلان و دانشگاه گیلان: تفاهمنامه طرح دستیار فناوری

0 38

با توجه به چالش ها و مسائل متعدد پیرامون اشتغال که جامعه با آن مواجه است یکی از برنامه‌های اشتغال وزارت علوم تحقیقات و فناوری طرح دستیار فناوری به منظور هدایت هدفمند آموزه‌های دانشجویان و دانش آموختگان به سمت استفاده‌ی کاربردی و کسب تجربه عملی جهت شکل‌گیری دانشگاه جامعه محور، پاسخگو و کارآفرین و ایجاد انگیزه و حسن نشاط و القای تفکر آموزش پویا در دانشجویان و با هدف تربیت نیروی متخصص تنظیم و برنامه‌ریزی است.

عصر کاسپین/ این تفاهم‌نامه بین دانشگاه گیلان و پارک علم و فناوری گیلان با هدف گسترش زمینه‌های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود منعقد شد.

این تفاهمنامه با موضوع همکاری مشترک طرفین در ساماندهی و اجرایی نمودن طرح دستیار فناوری بین طرفین امضا شد.

از اهداف این تفاهمنامه می توان به ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان در واحدهای فناور و همچنین تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال فناوری اشاره کرد.

تکمیل فرایند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال فناوری و ایجاد زمینه‌های مشترک جهت بهره مندی از توانمندی ها و خدمات متقابل پارک و دانشگاه از دیگر مواردی هست که در این تفاهنامه به ان اشاره شده است. تقویت واحدهای و شرکت‌های دانش‌بنیان با تامین نیروی انسانی جزو اهداف دیگر این تفاهمنامه می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 10 =