دستور رئیس جمهور برای تشکیل سازمان‌ ساماندهی پسماند استان‌های شمالی/ وزارت کشور ‌به ‌مسئله سراوان ورود کند

0 11

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور رییس جمهور مبنی بر تشکیل سازمانی برای ساماندهی پسماند استان‌های شمالی گفت: تاکنون وزارت کشور این سازمان را راه‌اندازی نکرده است.

عصر کاسپین/ جبار کوچکی‌نژاد با بیان اینکه رییس جمهور در نشست نمایندگان استان‌های شمالی دستور تشکیل سازمانی برای ساماندهی پسماند استان‌های شمالی به‌ویژه سراوان را صادر کرد اظهار داشت: تاکنون وزارت کشور این سازمان را شکل نداده و به این مسئله ورود نکرده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس همچنین با اشاره به اعزام یک تیم رسانه‌ای از مجلس برای بازدید از سایت دپوی زباله سراوان گفت: انتظار ما این بود که آقای قالیباف یکی از کمیسیون‌ها را برای پیگیری موضوع پسماند سراوان مامور می‌کرد نه اینکه یک گروه تبلیغی و رسانه‌ای به سراوان بفرستد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید یک گروه کارشناسی و تخصصی از یکی از کمیسیون‌ها را مامور می‌کرد و نباید به موضوع سراوان نگاه سطحی داشت گفت: با این حال چند خبرنگار و چند نفر از مسئولان از سراوان بازدید کرده و عکس و فیلم گرفتند که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در مورد پیگیری یکی از مطالبات مردم سراوان مبنی بر پرداخت هزینه‌های درمان بیماری‌های ناشی از دپوی پسماند در سراوان نظیر سرطان افزود: بنده پیگیر این موضوع هم در سطح استان و کشور  هستم و اکنون در حال پیگیری تامین منابع مالی این مطالبه مردم هستیم.رای اسلامی درباره پیگیری نمایندگان استان در مورد برخورد با تجمعات به حق مردم سراوان افزود: در حال ریشه‌یابی حادثه‌ ۸ اردیبهشت در سراوان و برخورد با تجمع‌کنندگان هستیم و بنده از وزیر کشور در این زمینه سوال کردم که او باید در مجلس به این سوال پاسخ دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − 8 =