استقرار سامانه جامع توزین هوشمند آسفالت

0 17

فرآیند استقرار و آموزش سامانه جامع توزین هوشمند آسفالت به منظور بهره‌برداری سازمان عمران توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت عملیاتی شد.

 

عصر کاسپین/ روح‌ الله یزدانی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت، از استقرار و آموزش سامانه جامع توزین هوشمند آسفالت به منظور بهره‌برداری سازمان عمران خبر داد.

 

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری رشت عنوان کرد: در کنار استقرار سامانه جامع توزین هوشمند آسفالت، آموزشهای مربوط به بهره‌برداری از آن به کاربران توزین، در محل کارخانه آسفالت ارائه شد.

 

روح الله یزدانی برقراری ارتباط سیستم باسکول با آنتن RFID، نصب و ارائه سرویس تجمیع اطلاعات در سرور، نصب سیستم عکسبرداری از محیط توزین و ایجاد سیستم گزارش گیر تحت وب را از دیگر اقدامات سازمان فاوا در فرآیند استقرار این سامانه ذکر کرد و گفت: به کمک فناوری جامع توزین هوشمند آسفالت، خودرو به محض ورود به سکوی باسکول شناسایی شده و عملیات ثبت توزین بر اساس سوابق قبلی آن خودرو صورت می‌گیرد.

 

وی اضافه کرد: در سامانه جامع توزین هوشمند آسفالت، برای هر توزین یک سریال ویژه مخصوص تولید می‌شود که به شکل بارکد روی قبض باسکول قابل چاپ خواهد بود و کاملا یونیک و منحصر بفرد می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 1 =