برگزاری آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت در رشت

0 15

آیین رونمایی استانی پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت برگزار شد .
عصرکاسپین/آیین رونمایی استانی پوستر دومین جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت شامگاه دیروز ( شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ ) با حضور سرهنگ مهدی پارسا رئیس بسیج رسانه استان گیلان ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان و جمعی از اصحاب رسانه در مجتمع رفاهی یاس رشت برگزار شد.

سرهنگ پارسا در این مراسم با اشاره بر اینکه نقش و اهمیت حوزه رسانه با توجه به اثر بخشی که دارد بر کسی پوشیده نیست گفت:متاسفانه آنچه که طی ماههای گذشته دیدیم موج سواری دشمنان اسلام علیه جمهوری اسلامی در قالب تهاجم شدید رسانه ای بود.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان اضافه کرد : استفاده ابزاری و سیاسی از نقش زن مسلمان ایرانی بسیاری از ذهن ها را بر آن وا داشت که به حوزه رسانه اهمیت بیشتری بدهند.

وی با تاکید بر اینکه شصت درصد جامعه رسانه را بانوان تشکیل می دهند گفت : این موضوع نشان دهنده اهمیت حوزه رسانه برای قشر بانوان است.

سرهنگ پارسا عنوان کرد : سال گذشته اتفاق بسیار خوبی توسط بسیج رسانه استان گیلان با عنوان جشنواره رسانه ای بانوان حریم رسالت صورت گرفت و نه تنها بانوان رسانه ای از این جشنواره استقبال کردند بلکه میهمانانی نیز از یازده استان کشور در این جشنواره شرکت کردند و ۱۰۲۲ اثر به جشنواره ارائه شد.

وی ادامه داد : بر این اساس برگزاری جشنواره بانوان حریم رسالت بدعتی است که بانوان رسانه بتوانند نقش پر رنگ خود را در این رویداد ایفا کنند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان در پایان این مراسم‌ از تلاش‌های اهالی رسانه تشکر کرد گفت: منتظر حضور گرم شما در این رویداد رسانه ای ملی هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − نه =