افتتاح ۳۸ طرح سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در هفته‌های تداوم تولید

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در این مراسم با اشاره به هشتمین هفته افتتاح طرح‌های بزرگ کشوری با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی گفت: افتتاح 38 طرح با 20 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته‌های تداوم تولید، ثمره مهم این دولت است.

0 43

سرپرستی مازندران/ حسین مدرس خیابانی امروز در آیین بهره‌برداری از بزرگ‌ترین کارخانه ام دی اف مازندران در بندر امیرآباد بهشهر اظهار کرد: امروز در هشتمین هفته از هفته‌های تداوم تولید، شاهد بهره‌برداری از ۵ واحد تولیدی در استان مازندران، خوزستان و فارس به صورت همزمان هستیم که ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از ۵ واحد تولیدی در استان مازندران، خوزستان و فارس با  سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانب برای یک‌هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به وجود شهرک هزارهکتاری در بهشهر یادآور شد: این شهرک ظرفیت بالایی است که می‌تواند اشتغال مناسبی را در منطقه ایجاد کرده و در مهار بیکاری نقش عمده‌ای ایفا کند.

مدرس خیابانی افزود: تولید ام دی اف در بندر امیرآباد بهشهر، ظرفیتی مناسب برای افزایش طرفیت تولید این محصول است و تلاش داریم تا با استفاده از این ظرفیت، ظرفیت‌های خالی را پر کرده و صادرات را تقویت کنیم.

وی همچنین افزایش زنجیره فولاد را از دیگر برنامه‌های مهم کشور عنوان و تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی، افزایش طرفیت فولاد کشور باید به ۲۶ میلیون تن در سال برسد که کارهای مهمی در این بخش انجام شده است و اکنون ظرفیت تولید فولاد کشور ۱۶ میلیون تن است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هم اکنون ۴ هزار پروژه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت در کشور در حال ساخت است که امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 12 =