تشییع پیکر پاک و مطهر شهید “حسن پاینده” همزمان با شب اربعین حسینی در رشت و لاهیجان

0 86

عصرکاسپین، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر “شهید حسن پاینده” در روز دوشنبه، ۷ آبان خبر داد.
سرهنگ حیدر محمدی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مجاهد عرصه نظم و امنیت، شهید حسن پاینده گفت: نیروی انتظامی برای استقرار نظام ارزشی مبتنی بر تعالیم الهی و تأمین نظم و امنیت و خدمت به شهروندان، با اعتقاد قلبی به فرهنگ ایثارگری و شهادت و با تبعیت از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستاده است.
وی وجود روحیه شهادت طلبی در بین کارکنان نیروی انتظامی را یک افتخار عظیم و پربرکت دانست و گفت: کارکنان نیروی انتظامی در مسیر خدمت به مردم و دفاع از جان و مال و ناموس آنها مجاهدانه گام بر می‌دارند و هیچ افتخاری بالاتر از کسب رضایت پروردگار و خدمت به مردم نیست.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری عوامل شهادت این افسر وظیفه‌شناس افزود: با اقدام به موقع و اجرای طرح‌های عملیاتی، عاملان شهادت شهید حسن پاینده در همان شب وقوع جرم و قبل از ترک استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.
سرهنگ محمدی گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار روز دوشنبه، ۷ آبان بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهر رشت از مقابل سپاه ناحیه مرکزی واقع در پل عراق تا میدان فرهنگ تشییع و سپس به لاهیجان انتقال می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: پیکر این شهید بزرگوار پس از انتقال به لاهیجان در ساعت ۱۰ از میدان سپاه آن شهرستان (هلال احمر) به سمت میدان شهدا تشییع و سرانجام برای به خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای امام‌ده بخش رودبنه منتقل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 1 =