سعید علیپور؛ استعفای دسته جمعی مسئولین گیلان ؟! مدیریتی که لذت برف ونعمت خدا را به بحران تبدیل کرد

استعفای دسته جمعی مسئولین گیلان ؟! مدیریتی که لذت برف ونعمت خدا را به بحران تبدیل کرد

0 373

چه برنامه ،مدیریت و تدبیری از گذشته برای برف ۸۰سانتیمتری شده بود که به بحران تبدیل شد؟
عصرکاسپین /برفی با این ارتفاع مناسب که مردم گیلان باید برای برف بازی و شادی به خیابان ها می رفتند و لذت می بردند الان به بحران تبدیل شده ، بحرانی که مردم را برای احتیاجات اولیه خود ،بدون داشتن برق ، آب ، گرمایش و راه به خیابان ها کشانده است!

در حالیکه از ۱۰ روز پیش هشدارهای هواشناسی خبر از برف در جلگه گیلان می داد و استاندار گیلان و دیگر مسئولین مدیریت بحران جلسات متعددی را پشت سرمی گذاشتند، دیدیم برفی که فقط یک شبانه روز مداوم بارید ودر بعضی مناطق به حدود ۸۰سانتی مترهم نمی رسد باعث بحران شد.

شهردار محترم رشت دیشب از آماده باش کامل هزار و۵۰۰ نیرو و ۸۰ دستگاه برف روب سبک و سنگین خبر داد اما امروز تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۲بهمن بسیاری از راههای اصلی شهری و جاده های اصلی برون شهری که به اداره کل راه مربوط می شود بسته است!

برق هم به گفته مسئولین برق منطقه ای و توزیع برق استان از دیشب در بسیاری نقاط شهر رشت و شهرهای لنگرود.لاهیجان. سیاهکل . رحیم آباد.رودسر و صومعه سرا قطع شده و هنوز که ساعت ۱۸ عصر روز ۲۲ بهمن ۹۸ هست وصل نشده و چون برق قطع هست بسیاری از خانوارها آب و گرمایش پکیج ندارند و امشب راهمچون دیشب باید در سرما بگذرانند!! مسئول این بی توجهی کیست؟
متاسفانه درمسیر بسیاری از نانوایی ها هم بسته بودند!
حال باید دید آقای استاندار به عنوان رییس ستاد مدیریت بحران و دیگر مسئولین و همچنین شهردار محترم در دوران آرامش و در جلسات خود چه کاری می کردند که امروز مردم دچار چنین مشکلاتی شده اند ؟ آیا این بحران چیزی غیر از سوءمدیریت مسئولین استان است؟
به نظرمی رسد برای یکبارهم که شده مسئولین بخاطر مردم ، خودشان به دلیل ناکار آمدی و کم کاری استعفا دهند.
استعفای دسته جمعی مسئولین گیلان شاید کمی از خشم و عصبانیت و دلخوری مردم از بحران تولیدی مدیران بکاهد.
البته بعید به نظرمی رسد چنین فردی پیدا شود….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =