اعتبارنامه دلخوش نماینده صومعه سرا تایید شد

0 83

در نشست علنی امروز مجلس، اعتبارنامه نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تایید شد.

عصرکاسپین / کمال علی پور خنکداری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی گزارش شعبه دهم درخصوص اعتبارنامه سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم را به شرح زیر قرائت کرد.

با احترام

بازگشت به نامه شماره د/۱۲/۱۲۴۵۰ مورخ ۱۹/۳/۱۳۹۹ ملزم به جوابیه مکتوب شورای محترم نگهبان درخصوص اعتبارنامه جناب آقای سیدکاظم دلخوش اباتری از حوزه انتخابیه صومعه سرا که مورد اعتراض آقایان روح الله نجابت و علیرضا زاکانی قرار گرفته بود، در جلسات متعدد با استناد به مذاکرات قبلی و شفاهی با شورای محترم نگهبان که برای این شعبه نیز احراز شده بود، تصمیمات موتخذه با علم به این مراتب اخذ گردیده است. لذا با استناد به نامه صدرالذکر و جوابیه واصله و مذاکرات شفاهی با شورای محترم نگهبان تصمیمات موتخذه جلسه مورخ ۱۳/۳/۱۳۹۹ طی نامه شماره ۱۱۳۷۳ شعبه دهم تقدیم و مجدداً اعتبارنامه جناب آقای دلخوش با اکثریت آرا تایید شده است.

رئیس شعبه دهم

غلامرضا تاجگردون

پس از قرائت گزارش شعبه دهم، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: درخصوص اعتبارنامه هایی که به آنها اعتراض شد، به شعبه مربوطه رفت، در شعبه رسیدگی شد و رأی مثبت گرفت. براساس آیین نامه نیز در صحن مطرح شد. چون در تصویب آنها در جلسات قبل اعتبارنامه نمایندگان در اینجا قرائت می شد، به دلیل نبود اعتراض تایید شدند. حال اگر نماینده ای به اعتبارنامه آقای دلخوش اعتراض دارد، مطرح کند و اگر اعتراضی نیست آن را به تایید برسانیم.

لازم به ذکر است که در صحن علنی امروز مجلس هیچ نماینده ای به اعتبارنامه نماینده مذکور اعتراض نداشت./

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + هفده =