اشتغالزایی برای ۱۶۰۸ نفر با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی در گیلان؛ واحدهای نیمه‌تمام تکمیل می‌شود

0 65

رئیس سازمان صمت گیلان از اشتغالزایی برای هزار و ۶۰۸ نفر با بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی در استان خبر داد و گفت: واحدهای نیمه‌تمام تکمیل می‌شود.

عصر کاسپین/ فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه یک واحد تولیدی به‌مناسبت هفته دولت در گیلان از بهره‌برداری ۲۳ طرح صنعتی خبر داد و اظهار داشت: سرمایه اختصاص یافته برای بهره‌برداری از این طرح‌های بزرگ، متوسط و کوچک صنعتی ۸۴۸ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان حفظ اشتغال و تولید این استان را از اولویت مسئولان دانست و بیان کرد: در سال جدید بنا داریم که واحدهای نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و از مشارکت بخش خصوصی نیز بیش از پیش بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در استان گیلان و ارتقاء وضعیت اشتغال از برنامه‌های آتی است افزود: تحقق جهش تولید و عمل به مصوبات در دستور کار همه مسئولان استان است.
دلق‌پوش از مشارکت خوب بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی هفته دولت امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی بهره‌برداری شده برای هزار و ۶۰۸ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی می‌کند و باید این ظرفیت در آینده ارتقاء یابد. این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۱۲۵ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − چهار =