توزیع ۶۰۰ تن میوه از فردا در گیلان/نظارت بر بازار تشدید می شود

0 37

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به آغاز توزیع ۶۰۰ تن میوه عید از فردا در استان، گفت: نظارت ها بر توزیع اقلام اساسی در بازار تشدید می شود.

عصر کاسپین/ فرهاد دلق پوش ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید آغاز شده است، اظهار کرد: این اقدام هر ساله برای کاهش التهاب بازار شب عید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سیب و پرتقال شب عید از ۲۵ اسفند ماه در جایگاه‌های تعیین شده در استان گیلان توزیع خواهد شد، گفت :۶۰۰ تن سیب و پرتقال امسال توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه تلاش می‌شود بیشتر این میوه‌ها در مناطق کم برخوردار توزیع شود، افزود: در زمینه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان برای ایام عید نیز برنامه ریزی لازم انجام شده است.

وی در ادامه به توزیع اقلامی همانند شکر، مرغ و روغن در بازار استان گیلان اشاره و اضافه کرد: قیمت اقلام مذکور ۲۰ درصد از قیمت بازار کمتر است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف و یا مشکل در این زمینه با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.

دلق پوش همچنین به تشدید نظارت‌ها بر بازارهای شب عید نیز تأکید و تصریح کرد: این اقلام با نظارت بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و همکاری تعاون روستایی جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها با قیمت مصوب کارگروه تنظیم بازار عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: اقلام اعلام شده در هشت فروشگاه بزرگ و زنجیره‌ای در سطح شهرستان رشت توزیع می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − هفت =