نشست هم اندیشی کانون کلینیک های مددکاری و خانه های شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان

0 42

مدیرکل بهزیستی گیلان بر لزوم و اهمیت انسجام کلینیک ها و ارتباط مستمر با سایر مراکز و موسسات درون و برون سازمانی از جمله خانه های شبانه روزی به منظور برون رفت از مشکلات مستلزم خدمات مددکارانه تاکید نمودند.

عصر کاسپین/ صبح روز بیستم اردیبهشت ماه نشست هم اندیشی کانون کلینیک های مددکاری و خانه های شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی استان با حضور دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و مشارکت فعال جمعی از نمایندگان کانون و موسسات برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن برشمردن نقش و اهمیت کلینیک های مددکاری در ارائه خدمات به جامعه هدف، بر لزوم و اهمیت انسجام کلینیک ها و ارتباط مستمر با سایر مراکز و موسسات درون و برون سازمانی از جمله خانه های شبانه روزی به منظور برون رفت از مشکلات مستلزم خدمات مددکارانه تاکید نمودند.

سپس نمایندگان کلینیک های مددکاری و خانه های شبانه روزی و سایر اعضاء ضمن بیان مشکلات، چالش های اجرایی و راهکارهای پیشنهادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان و دکتر رضا جعفری معاونت امور اجتماعی ضمن قول هرگونه مساعدت در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و بهبود روند ارائه خدمات به گروه هدف از سوی موسسات و کلینیک ها ، به ارائه پیشنهادات ارتقایی پرداختند و مقرر شد تعاملات درون و برون سازمانی در اسرع وقت در راستای رفع مشکلات موجود با مشارکت صاحبان فرایند صورت پذیرد و نمایندگان حاضر در جلسه لیستی از خدمات پیشنهادی خود را به منظور برنامه ریزی های آتی ارائه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 15 =