مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد : رزمایش خود حفاظتی در شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد

0 11

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان از اجرای رزمایش خود حفاظتی در شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت : اگر در تمام اتفاقات حضور مردم را پررنگ ببینیم، اثرات آن بسیار قابل توجه خواهد بود؛ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، انتخابات و مناسبت‌های دیگر که همه مردم مشارکت داشتند منجربه نتایج ماندگاری شد که یاس دشمنان را رقم زد .

عصر کاسپین/ وی افزود: اگر بستر مناسبی را برای حضور مردم فراهم کنیم، زودتر به نتیجه می‌رسیم؛ همجنین اگر مقوله امنیت را نیز مردمی کنیم شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ادامه داد: باید راهکار مشارکت مردم را در تمامی ابعاد، خصوصا امنیت بالا ببریم زیرا با تقویت امنیت، سلامت و بهداشت هم محقق می‌شود .

سعیدی کیا گفت: این رزمایش با هدف تقویت امنیت در راستا ایجاد ساز و کارهای مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجع کنندگان و پیش بینی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی برگزار گردید .

وی در پایان افزود :امروزه نگاه دشمنان نظام تغییر رویه داده و در کنار تحریم‌های ظالمانه دنبال فضاسازی هستند تا زیرساخت‌های نظام که ستون اصلی نظام و انقلاب است را تخریب کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =