پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر در پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

0 11

“محمد افتخاری” مدیر مجری طرح پست های معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: عملیات اجرایی پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی و مسکونی شهر ضیابر و نواحی اطراف آن از خردادماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در صورت تامین به موقع نقدینگی در اواخر سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.

عصر کاسپین/ افتخاری گفت: مشاور پروژه اشاره شده شرکت مهندسین مشاور آریا نیروی جم و پیمانکار پروژه شرکت روشن گستر توس می باشد. همچنین پست فوق الذکر از نوع AIS و سیستم کنترلی این پست از نوع مرسوم (کانونشنال) می باشد.

وی با برشمردن جزئیات فنی پست، افزود: این پست در فاز اول دارای دو دستگاه ترانسفورماتور به صورت بانک با مجموع قدرت ۳۰ مگاولت آمپر (۱۵*۲ مگاولت آمپر) در سطح ولتاژ ۶۳ کیلوولت و یک فیدر ورودی ۲۰ کیلوولت و ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت می باشد.

مدیر مجری طرح پست ها گفت: در حال حاضر بخش ساختمانی پست پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و همچنین تجهیزات برقی پست مذکور نیز نصب گردیده و عملیات وایرینگ و راه اندازی تجهیزات اشاره شده در حال انجام می باشد.

وی افزود: این پروژه بر اساس ابتکار شرکت در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی اجرا شده است و ترانس های این پست از موجودی انبار شرکت می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + شش =