مجوز فروش ۲۴۴۴میلیارد ریال اموال دولت در مازندران

0 30

مجوز فروش ۲۴۴۴میلیارد ریال اموال مازاد دولت در مازندران صادر شد.

عصرکاسپین / مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: با توجه به اهمیت مولدسازی و فروش اموال منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی موضوع بند(د) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال۱۳۹۹ کشور، هدف از فروش و مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک به تکمیل طرح‌های نیمه کاره عمرانی، جبران کسری اعتبارات هزینه ای، کاهش بدهی‌های دولت و سرمایه گذاری دوباره در شرایط خاص و با برنامه مشخص در کشور است.

سیداسماعیل هاشمی افزود: با توجه به گستردگی موضوع، کارگروهی را در شهرستان‌ها تشکیل و بانک اطلاعاتی که در سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی(سادا) داشتیم در اختیار فرمانداران قرار دادیم تا با صحت سنجی اطلاعات ثبت شده درباره شناسایی و معرفی اموال مازاد و بدون استفاده ادارات شهرستانی اقدام شود.

او گفت: میزان درآمد‌ها از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی در کشور ۴۸۰هزار میلیارد ریال است که سهم مازندران ۲۲هزار و ۳۶۷میلیارد ریال اعلام شد.

هاشمی افزود: تا کنون ۸۱فقره به ارزش بیش از ۴هزار و ۸۴۸میلیارد ریال اموال مازاد برای فروش در استان تصویب و به وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی و تا کنون برای ۴۸پرونده به ارزش ۲هزار و ۴۴۴میلیارد ریال مجوز فروش دریافت شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =